اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

آخرین خبرها از تولیدات جدید تلویزیون/ ضد، محرمانه و شهباز در راه کنداکتور

آخرین خبرها از تولیدات جدید تلویزیون/ ضد، محرمانه و شهباز در راه کنداکتور
سه سریال جدید تلویزیون در فضای پلیسی، امنیتی و جاسوسی به نام های ضد، محرمانه و شهباز آخرین مراحل تولید خود را سپری می کنند و بزودی راهی کنداکتور رسانه ملی خواهند شد.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تلویزیون بر اساس رسالت سرگرمی خود، تولید فیلم و سریال های نمایشی را در دستور کار اصلی خود قرار داده و تیم جدیدی که بر کرسی صندلی های سازمان صدا و سیما نشسته، سعی دارد تا با تحول محتوایی و کیفی در تولید آثار، تماشاگران این جعبه جادویی را بیش از پیش راضی نگه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تلویزیون, سریال ,

همواره ژانر پلیسی امنیتی تماشاگران زیادی در همه جای دنیا دارد و سریال هایی با این محتوا در تلویزیون ما نیز معمولا درصد بالایی از مخاطبان را همراه کرده است؛ بر اساس همین فرض و استقبال مخاطبان، قرار است سریالی مانند «گاندو» به فصل سوم خود برسد و مجموعه هایی همچون «ضد»، «محرمانه» و «شهباز» در حال تولید و برخی از انها آماده نمایش و قرار گرفتن در کنداکتور پخش هستند. در این گزارش سعی داریم مروری کوتاه بر آخرین خبرهای تولید این سریال های جدید تلویزیون داشته باشیم.

, پلیسی امنیتی, ضد, محرمانه, شهباز,

, ,

امنیتی «ضد» به سبک شیبانی

,

ابراهیم شیبانی که با کار بازیگری و بعدها با دستیاری کارگردانی حضور حرفه ای خود را در عالم سینما و تلویزیون تجربه کرده است، فیلم سینمایی «زهر عسل» را در سال 81 و در ژانر محبوب و دلخواهش جنایی پلیسی راهی پرده سینماها می کند؛ شهاب حسینی، محمدرضا گلزار و مهناز افشار از بازیگران شاخص این فیلم بودند.

,

شیبانی پس از ساخت چند فیلم سینمایی، سال ها بعد و در سال 93 مینی سریال «پازل» را در همان ژانر همیشگی خود کارگردانی کرد؛ ماجرای جاسوسان خرابکاری که قرار است در برنامه های سازمان انرژی هسته ای اخلال ایجاد کنند و حالا گروهی از ماموران وزارت اطلاعات قرار است تا جلوی این خرابکاری را بگیرند؛ رضا کیانیان، آرش مجیدی، شقایق فراهانی، ماه چهره خلیلی، جلال فاطمی و اصغر همت از بازیگران این مجموعه داستانی بودند که از شبکه اول سیما به روی آنتن رفت؛ حتی «طلاخون» آخرین فیلم شیبانی که حالا هم روی پرده سینماها قرر دارد نیز در زانر پلیسی جنایی تولید شده است و حالا آقای کارگردان قرار است سریال «ضد» را با همین دست فرمان به آنتن برساند.

,

سریال 30 قسمتی «ضد» به تهیه کنندگی علیرضا جلالی با قصه ای امنیتی پلیسی روزهای آخر تصویربرداری خود را طی می کند و بخشی از این سریال در کشور ترکیه ضبط شده و قرار است بزودی پس از آماده شدن کار،‌ در کنداکتور پخش قرار بگیرد؛ حسام منظور، اکبر زنجانپور، سعید چنگیزیان، بهاره کیان افشار، مرتضی علی آبادی، آرش ظلی پور، مرتضی اسماعیل کاشی، محمدعلی نجفی، شهره سلطانی و محمدرضا هاتفی از بازیگرتم این سریال هستند.  

,

, ,

محرمانه ای از واکسن کرونا

,

سریال «محرمانه»، روایتی است از پیشرفت های علمی دانشمندان کشورمان در حوزه پزشکی و ساخت واکسن کرونا که واکنش مغرضانه دشمن را در بر دارد تا با ایجاد اختلال، مانع دستیابی ایران به موفقیت شوند. این خلاصه ای است که از این سریال رسانه ای شده است؛ سریالی به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی سید رامین موسوی که با سرمایه گذاری موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی در حال تولید است؛ موسسه ای که سریال امنیتی پلیسی «گاندو» را در کارنامه کاری خود دارد و حالا قرار است سریالی دیگر را در همین ژانر و این بار با موضوع تهیه واکن ایرانی کرونا تولید کند.

,

حدود 50 درصد از تصویربرداری این سریال 24 قسمتی انجام شده و گروه احتمالا بزودی برای ادامه کار به خارج از کشور سفر کنند؛ در این سریال بازیگرانی همچون حسام محمودی، لاله اسکندری، علیرام نورایی، نسیم ادبی، فاطمه گودرزی، مجید مظفری، ایرج نوذری، علیرضا جلالی تبار، زهیر یاری، احسان امانی، نیما شاهرخ شاهی، رحیم نوروزی، آرش آصفی، رضا توکلی، سیامک قاسمی، سولماز حصاری، رویا میرعلمی، مریم کاویانی و کمند امیرسلیمانی حضور دارند؛ زهیر یاری و آرش آصفی نقش دو نفر از دانشمندان اصلی قصه را بازی می کنند. لاله اسکندری هم پزشک دیگری است که وارد ماجرا می شود و این افراد با همدیگر، بخشی از قصه را جلو می برند.

, .,

معظمی پیش از تولید «محرمانه» سریال هایی همچون «تکیه بر باد، فاخته، شیوع، پیکسل و بوی باران» را در کارنامه کاری خود دارد.

,

, ,

شهباز؛ سریالی سایبری امنیتی

,

مجموعه تلویزیونی «شهباز» به کارگردانی حمیدرضا لوافی، تهیه کنندگی مشترک امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علی نقی پور و نویسندگی مینا خدیوی در ژانر پلیسی معمایی با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری هم اکنون در شهر تهران در حال تصویربرداری است تا به زودی راهی آنتن شبکه 5 سیما شود.

,

در خلاصه داستان مجموعه نمایشی« شهباز» آمده است: شهباز دو سال در انتظار چنین روزی نشسته است. روزی که همه قرار است با پیدا کردن ارغوان، نفسی به راحتی بکشند. غافل از این که این بازی، چرخشی دیگر در پیش دارد.

,

«شهباز» که در 30 قسمت در حال تهیه است، درباره یک گروه سایبری است که به دنبال هکری بین المللی می گردند و پلیس سایبری با اشراف به این فضا قصه داستان را جلو می برد.
در این سریال تلویزیونی که همزمان با تصویربرداری کارهای پسا تولید آن نیز انجام می شود تا بزودی راهی آنتن شود، بازیگرانی همچون آرش مجیدی، رضا داودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، سیروس همتی، فاطیما بهارمست، غزال نظر و پاوان افسر ایفای نقش می‌کنند.

,
, .,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, بیشتر بخوانید؛,

آخرین خبرها از سریال‌های فاخر تلویزیون

, آخرین خبرها از سریال‌های فاخر تلویزیون, آخرین خبرها از سریال‌های فاخر تلویزیون,

سریال سلمان فارسی میرباقری در مسیر جاودانگی

, سریال سلمان فارسی میرباقری در مسیر جاودانگی, سریال سلمان فارسی میرباقری در مسیر جاودانگی,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه