اخبار داغ

رئیس اورژانس البرز:

رعایت بهداشت فردی، استراحت و تامین آب؛ ۳ راه درمان آنفلوآنزا است

رعایت بهداشت فردی، استراحت و تامین آب؛ ۳ راه درمان آنفلوآنزا است
مهدوی گفت: تعداد بیماران مبتلا به آنفلوآنزا بالا است اما روند نسبت به هفته‌های قبل ثابت شده و امیدواریم از هفته‌های آینده کاهشی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد مهدوی رئیس اورژانس البرز در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: در هیچ جای دنیا مدارس به دلیل بیماری آنفلوآنزا تعطیل نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
احمد مهدوی افزود: در فصل سرد سال آنفلوآنزا شیوع پیدا می کند و با پیشگیری های لازم قابل درمان است لذا نباید از عوارض ترک تحصیل غافل شد.
,
 
,
وی اظهار داشت: باید به جای تعطیلی مدارس مراقبت های شخصی افزایش پیدا کند البته روند افزایشی آنفلوآنزا در هفته گذشته متوقف شده است.
,
 
,
مهدوی تصریح کرد: تعداد بیماران مبتلا به آنفلوآنزا بالا است اما روند نسبت به هفته های قبل ثابت شده و امیدواریم از هفته های آینده کاهشی باشد.
,
 
,
وی گفت: در بیماری آنفلوآنزا اولین مقوله درمانی رعایت بهداشت فردی و استراحت است، همچنین فرد مبتلا باید آب و مایعات بدن خود را تامین کند.
,
 
,
مهدوی افزود: درمان بیماری آنفلوآنرا علامتی است و اگر فرد تب داشته باشد باید تب بر استفاده کند زیرا در اغلب موارد نیاز به مراجعه به پزشک نیست.  
,
 
,
وی اظهار داشت: اگر فرد بیمار به عوارضی اعم از سرفه، گلودرد و مشکلات تنفسی دچار شد باید به پزشک رجوع شود، زدن ماسک هم توصیه می شود.
,
 
,
مهدوی تصریح کرد: مدارس، دانشگاه ها و مراکز نگهداری سالمندان باید تهویه مناسب و موثر داشته باشند تا آمار بیماری و درگیری به حداقل برسد.
,
 
,
وی گفت: اغلب بیماران نیاز به درمان دارویی ندارند و دارو برای افرادی توصیه می شود که دارای بیماری زمینه ای بوده و در بیمارستان بستری می شوند.
,
 
,
مهدوی ادامه داد: از هفته گذشته شرایط تامین دارو برای بیماران مبتلا به آنفلوآنزا بهتر شده و با ۳ الی ۴ روز تعطیلی مدارس اتفاقی نخواهد افتاد.
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه