اخبار داغ

جام جهانی اساسا جام شگفتی‌هاست؛

ساکت: ۸۰ میلیون ایرانی به تیم ملی انرژی مثبت داده‌اند/ بهترین بهره‌برداری توسط فدراسیون فوتبال صورت گرفت

ساکت: ۸۰ میلیون ایرانی به تیم ملی انرژی مثبت داده‌اند/ بهترین بهره‌برداری توسط فدراسیون فوتبال صورت گرفت
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در مدت زمان بیشتر، شاید اتفاقات بهتری می توانست رخ بدهد اما بر اساس زمان کمی که برای همه کشورها نیز بوده، به نظرم بهترین بهره برداری صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت در ابتدا اظهار داشت: در یک زمان کوتاه آقای کی‌روش و کادرفنی تلاش ویژه و مضاعف شبانه روزی را به همراه دستیارانش به کار گرفت و بازیکنان نیز با همه وجود همراهی کردند. هیات رییسه فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان، رسانه ها و مجموعه پرسنل و مدیران فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها و در یک کلام هشتاد میلیون ایرانی با همه وجودشان با همه احساس و عشقشان به این تیم انرژی مثبت دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: کادرفنی اندیشه‌های فنی و راهبردی خود را دنبال کرد و بازیکنان تمرین و ممارست و سعی کردند همدلی خود را حفظ کنند و تمرکزشان را روی تیم بگذارند. رسالت آنها به عنوان یک سرباز ملی آن است که برای مردم، کشور و هشتاد میلیون ایرانی تلاش، همت و افتخار آفرینی کنند.
,
 
,
ساکت تصریح کرد: مجموعه هایی که کار پشتیبانی را برعهده داشتند هر کدام به سهم خود تلاش ویژه ای را به کار گرفت تا در این زمان کوتاه این هماهنگی و انسجام شکل بگیرد. امروز زمان بهره برداری از این موقعیت است و بازیکنان شایسته ما با همه وجودشان به فوتبال، ایران و موفقیت تیم و همبستگی بیاندیشند و هرآنچه در توان دارند را به میدان بیاورند و ثابت کنند که چه کیفیتی دارند.
,
 
,
وی ادامه داد: آنانی که بعد از قرعه کشی پیام دادند که چقدر همگروه شدن با ایران خوب است، امروز زمان پاسخ دادن بازیکنان به آن صحبت است تا برایشان یک پشیمانی ایجاد کند. شان فوتبال ایران را به رخ جهان بکشند و از طریق جام جهانی فوتبال ایران و توانایی خودشان را معرفی کنند.
,
 
,
وی در پاسخ به میزبان حمایت‌های هیات رییسه فدراسیون از تیم ملی در این مدت زمان کوتاه گفت: در همین مدت زمان هر آنچه مدنظر بوده است با همراهی رییس و اعضای هیات رییسه، باشگاه ها، وزارت ورزش و جوانان و سازمان های مختلف و رسانه انجام شده است. بدیهی است که در مدت زمان بیشتر، شاید اتفاقات بهتری می توانست رخ بدهد اما بر اساس زمان کمی که برای همه کشورها نیز بوده است به نظرم بهترین بهره برداری صورت گرفته است.
,
 
,
عضو هیات رییسه فدراسیون پیش‌بینی خود از بازی امروز را اینطور تشریح کرد: به هرحال همه مسابقات جام جهانی شرایط خاص خودش را دارد و جام جهانی اساسا جام شگفتی‌ها است و من امیدواریم امروز شگفتی بزرگ برای تیم ملی رقم بخورد که پیروزی و موفقیت تیم ملی است.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه