اخبار داغ

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری:

مماشات با اغتشاشگران بس است/ بسیج به میدان بیاید

مماشات با اغتشاشگران بس است/ بسیج به میدان بیاید
آیت‌الله سید محمد شاهچراغی با تاکید بر اینکه مداراکردن با فتنه گران بس است، گفت: اگر میخواهیم سفره اغتشاشات جمع شود باید بسیج به میدان بیاید و دیگر با آنها مماشات نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، اعضای بسیج رسانه استان و اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج پیش از ظهر امروز با آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در این نشست صمیمانه ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به بیانات رهبری درخصوص بسیج و بسیجیان گفت: بسیجیان نقش اساسی در انقلاب اسلامی داشته و همیشه خوش درخشیده اند.

,

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: امام راحل می فرمودند که به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‏خورم و از خدا می‏خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند.

,

وی با اشاره به مقام والای بسیج، اظهار کرد: بسیج باید حضورش در میدان به موقع باشد و گوش به فرمان ولی فقیه خود بوده و فرمان رهبرش را اجرایی کند.

,

شاهچراغی درخصوص اغتشاشات اخیر بیان کرد: تاکنون فتنه های بسیاری را پشت سرگذاشته ایم و اما در فتنه جدید با اغتشاشگران بسیار مدارا شد که این امر باعث سواستفاده آنها شده است.

,

وی ضمن تاکید بر اینکه مداراکردن با فتنه گران بس است، تصریح کرد: اگر میخواهیم سفره اغتشاشات جمع شود باید بسیج به میدان بیاید و دیگر با آنها مماشات نشود.

,

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه حفظ انقلاب از واجبات است خاطرنشان کرد: همه باید با وحدت به دنبال حفظ انقلاب باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه