اخبار داغ

فرمانده سپاه روح‌الله:

گام دوم انقلاب به برکت بسیج فصل درخشش ملت ایران و امت اسلام خواهد بود/خدشه به غیرت دینی یکی از مهمترین اهداف دشمنان است

گام دوم انقلاب به برکت بسیج فصل درخشش ملت ایران و امت اسلام خواهد بود/خدشه به غیرت دینی یکی از مهمترین اهداف دشمنان است
کریمی گفت: ملت ایران با روحیه بسیجی و انقلابی از دل تهدیدات فرصت های بزرگ به دست آورده و امروز ملت باید با فرهنگ بسیجی خود را برای تحقق ایران قوی و پیشرفت در همه ابعاد آماده کند و به برکت بسیج گام دوم انقلاب فصل درخشش ملت ایران و امت اسلام خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در نشست جهاد تبیین و در جمع معلمان و دانش آموزان شهرستان زرندیه اظهار داشت: امروز بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی با جهادهای شکل گرفته به اقتدار روز افزون رسیدیم و واقعیت امروز ایران اسلامی و انقلابی پیشرفت همه جانبه و حرکت به سمت قله های بلند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی با بیان اینکه دشمن از پیشرفت ها و اقتدار انقلاب اسلامی زخم خورده است، افزود: از این جهت دشمن جنگ ترکیبی علیه مردم و انقلاب راه انداخته و به دنبال خدشه به امنیت، اقتصاد، فرهنگ، معیشت و خصوصا انحراف جوانان از مسیر انقلاب است.

,

سردار کریمی با اشاره به ابعاد جنگ شناختی دشمنان بیان کرد: دشمن در جنگ شناختی به دنبال این است واقعیت ایران دیده نشود و یاس و نا امیدی را به مردم و جوانان القا کند و گره های ذهنی برای نسل جوان و نوجوان ایجاد کند و افکار و ذهن ها را گروگان بگیرد.

,

وی افزود: ملت ایران با روحیه بسیجی و انقلابی از دل تهدیدات فرصت های بزرگ به دست آورده و امروز ملت باید با فرهنگ بسیجی خود را برای تحقق ایران قوی و پیشرفت در همه ابعاد آماده کند و به برکت بسیج گام دوم انقلاب فصل درخشش ملت ایران و امت اسلام خواهد بود.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: مهمترین اهداف دشمنان در جنگ نرم و عملیات روانی تحریف واقعیت‌ها، ایجاد یأس و ناامیدی، نادیده گرفتن دستاورد‌ها و پیشرفت‌های عظیم انقلاب، خدشه‌دار کردن غیرت دینی و زیرسوال بردن سنت‌های الهی است و اینجاست که جهاد برای خنثی کردن توطئه های دشمنان معنا پیدا می کند.

,

وی اضافه کرد: مسئله جهاد و برکات تحقق جهاد در حوادث مختلف انقلاب به وضوح قابل نمایش است و در طول ۴۳ سال عمر انقلاب اسلامی، هرکجا جهاد در کنار غیرت دینی قرار گرفته و روحیه‌های دینی، انقلابی ، ایثار و ازخودگذشتگی به میدان آمده موفقیت‌های بزرگی حاصل شده و امروز رمز پیروزی در مقابله با توطئه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی جهاد همه جانبه است.

,

سردار کریمی با بیان اینکه خدشه به غیرت دینی یکی از مهمترین اهداف دشمنان است، افزود: دشمن به دنبال که است که بی غیرتی و بی عفتی را با استفاده از شعارهای پوچ و توخالی ترویج دهد و باید هوشیار بود چراکه غیرت دینی موتور محرکه انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته و رمز سعادت جوانان است و امروز نقش مهمی در پیشرفت و حرکت جوانان به سمت قله های بلند دارد.

,

وی بیان کرد: به فضل الهی ملت ایران در گام دوم انقلاب با ولایتمداری و مولفه هایی همچون غیرت دینی گام شکوفایی و قوی شدن در همه ابعاد را رقم خواهد زد و حرکت ملت ایران در گام دوم حرکتی تمدنی خواهد بود.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته استقلال، آزادی، مردم‌سالاری دینی و خودکفایی در بسیاری از بخش‌ها است، گفت: این دستاورد‌های عظیم کشور در بخش‌های مختلف باید برای نسل جوان به خوبی روایت شود و جهاد تبیین به معنای واقعی اتفاق بیفتد و البته جهاد تبیین با مولفه مردمی و خلاقیت باید مورد توجه قرار گیرد و از همه ظرفیت ها استفاده شود.

,

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در همه حوزه‌ها هیمنه استکبار جهانی را خرد کرده، گفت: امروز علاوه بر اینکه به اعتراف کارشناسان غربی دشمنان در جنگ اقتصادی نیز با شکست سنگین مواجه شده‌اند در جنگ شناختی نیز راهبردهای آنها شکست خورده است.

,

سردار کریمی خاطر نشان کرد: آخرین اعتراف دشمن در خصوص حوادث اخیر این است که شکست خورده و نتوانسته ملت ایران را همراه خود کند و این نشان از هوشیاری ملت ایران دارد و ثابت می کند ملت ایران زنده است و آرمان های انقلاب و شهدا در بین مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه