اخبار داغ

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

بسیج مردانگی و غیرت برای رسیدن به عزت و عظمت است/ کشور با کار و فعالیت آباد می شود

بسیج مردانگی و غیرت برای رسیدن به عزت و عظمت است/ کشور با کار و فعالیت آباد می شود
دری نجف آبادی گفت: اگر می‌خواهیم با دنیا رقابت کنیم باید تلاش مضاعف داشته باشیم چراکه کشور با کار و فعالیت آباد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی صبح امروز به مناسبت هفته بسیج در جمع مدیران و بسیجیان صنایع پتروشیمی، پالایشگاه و نیروگاه شازند گفت: بسیج مردانگی و غیرت برای پیشرفت و رسیدن به عزت و عظمت است و معنای بسیج جهاد علمی، مکتبی، اقتصادی و فعالیت‌های دانش‌بنیانی است که امروز برای کشور غرورآفرین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی با بیان اینکه امروز محدودیت شدید منابع آبی را داریم و اگر بارندگی‌ها مطلوب نباشد با مشکل مواجه هستیم افزود: تسویه آب فاضلاب برای پالایشگاه و پتروشیمی که ظرفیت بسیار خوبی است و 100 هزار مترمکعب آب جدید را برای استفاده مجدد به چرخه برمی‌گرداند جزو کارهای مهمی است که باید برای اجرای آن همت کرد.

,

دری نجف‌آبادی ادامه داد: انتقال آب از دریا به ازای هر مترمکعب بیش از 4 دلار هزینه دارد آن‌هم باید انرژی ارزان ایران، درحالی‌که اگر به قیمت بین‌المللی حساب کنیم هزینه‌ها بسیار سنگین است.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه کارگران ما و همه باید بهره‌وری خود را بالا ببرند افزود: اگر می‌خواهیم با دنیا رقابت کنیم باید تلاش مضاعف داشته باشیم.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: کره جنوبی که در صنعت خودروسازی و کشتی‌سازی از ما عقب‌تر بوده اما الآن در 10 صنعت دنیا در بین کشورهای برتر صنعتی حرف برای گرفتن دارند چراکه بهره بروی را بالا برده‌اند و 9 تا 10 ساعت کار مفید انجام می‌دهند.

,

وی افزود: ترکیه در خودروسازی از ما جلو زده و سال گذشته 2.3 میلیارد دلار صادرات داشته اما ما هر چه درباره خودروسازی‌ها گفتیم خسته شدیم.

,

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه کشور با کار و فعالیت آباد می شود خاطرنشان کرد: واحدهایی را در کشور و به‌ویژه استان مرکزی داریم که گنج هستند اما این ظرفیت‌ها خاک می‌خورند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه نباید به ستون فقرات نظام آسیب برسد گفت: اگر می‌خواهیم کشور به قدرت لازم برسد باید فداکاری کنیم و اگر اشتغال سالم و مولد می‌خواهیم باید همت داشته باشیم.

,

امام‌جمعه اراک اذعان داشت: برخی که فقط توقع دارند اما کارآمدی ندارند سربار جامعه هستند لذا کار را باید به افراد شایسته و لایق بسپاریم، کنار سفره نشستن هنر نیست هنر این است که سفره‌ای را آماده کنیم که عده‌ای از این سفره نان بخورند.

,

وی خطاب به مدیران خاطرنشان کرد: مسئولیت پذیرفته‌ایم که برای جامعه کارهای بزرگ بکنیم لذا باید برنامه‌ریزی کنیم که چقدر می‌توانیم از ظرفیت‌های موجود استان برای پیشرفت استفاده ببریم، امروز صرفه‌جویی، قناعت و جهادی فکر کردن و کار کردن وظیفه همه ماست.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند صنایع بزرگ استان افزود: متأسفانه به علت خصولتی سازی و واگذاری‌های غلط و بی مبنا صنایعی همچون آذرآب به مشکل برخوردند به این روز افتادند.

,

دری نجف‌آبادی با تأکید بر لزوم توجه به سرمایه‌گذاری در کشور افزود: سیاست‌های برنامه هفتم به دولت کمک می‌دهد، باید به نقطه‌ای برسیم که صدها میلیارد دلار سرمایه‌گذاری و صدها هزار نفر اشتغال سالم در کشور ایجاد کنیم لذا دولت مجلس و همه‌ی دستگاه‌ها نباید درگیر مسائل حاشیه‌ای باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه