اخبار داغ

پیمان یوسفی: نگاه «جام و مردم» نگاه فرا ورزشی به فوتبال دارد

پیمان یوسفی: نگاه «جام و مردم» نگاه فرا ورزشی به فوتبال دارد
مجری برنامه جام و نگاه گفت : در «جام و مردم» ما نگاه فرا ورزشی به فوتبال داریم و چون فوتبال برای بیش تر افراد مهم است و ما این مساله و ابعاد مختلف آن را در برنامه بررسی می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «جام و مردم» با اجرای پیمان یوسفی، علی مغانی و مهدی شریفی هر شب به مدت 60 دقیقه برای فوتبال دوستان پخش می‌شود و نخستین قسمت آن از دیشب روی آنتن رفت.

پیمان یوسفی تهیه کننده و مجری برنامه «جام و مردم» گفت: برنامه «ورزش و جام» در مباحث فنی و تخصصی فوتبال وارد نمی‌شود و به دنبال آنالیز مسابقات ورزشی نیست. ما به دنبال این بودیم که خارج از مستطیل سبز، نقش فوتبال را در موضوعات مهمی همچون مسائل اجتماعی، فرهنگ، اقتصاد و ... بپردازیم و سراغ لایه های دیگر فوتبال برویم.

یوسفی ادامه داد: در «جام و مردم» ما نگاه فرا ورزشی به فوتبال داریم و چون فوتبال برای بیش تر افراد مهم است و ما این مساله و ابعاد مختلف آن را در برنامه بررسی می‌کنیم.

تهیه کننده و مجری برنامه خاطرنشان کرد: از آنجایی که مسابقات جام جهانی در روزهای ابتدایی که بازی‌های مقدماتی در حال برگزاری بوده، بسیار فشرده است، در زمانی که بین بازی‌ها فاصله کوتاهی وجود دارد و مسابقه ای برگزار نمی شود با دعوت از صاحبنظران علوم انسانی و پژوهشگران علوم ورزشی درباره موضوعات کلان صحبت می‌کنیم.

یوسفی ادامه داد: در «جام و مردم» بخشی به نام «سی لحظه» وجود دارد که لحظات خاطره انگیز ادوار گذشته جام جهانی که از نقطه عطفی برخوردار بوده و یا اتفاق خاصی رخ داده است، به تصویر در می‌آوردیم. «جام و مردم» هر شب سی دقیقه بامداد به مدت 60 دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

علی مغانی علاوه بر کار اجرا، سرپرستی تیم نویسندگی را هم بر عهده دارد. مدیر تولید پرهام بیجان بیک، سرپرست تدوین مهدی موذنیان و مدیر هماهنگی سینا قدرتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه