اخبار داغ

مربی تیم ملی کیوکشین IFK جمهوری اسلامی ایران:

آحاد ملت ایران به عنوان یار دوازدهم باید در کنار تیم ملی باشند/ اعتماد به نفس اعضای تیم با سنگ تمام مهدی طارمی بالا رفت

آحاد ملت ایران به عنوان یار دوازدهم باید در کنار تیم ملی باشند/ اعتماد به نفس اعضای تیم با سنگ تمام مهدی طارمی بالا رفت
مجتبی عرب گفت: مهدی طارمی در بازی شب گذشته سنگ تمام گذاشت و اعتماد به نفس بچه ها بالا رفت؛ اگر چند بازیکن مانند مهدی طارمی کنار هم باشند، می توانند شرایط را جمع و مدیریت کنند؛ اما در مجموع مهدی طارمی بار تیم را یک تنه به دوش می کشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی عرب در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به حضور تیم ملی کشورمان در بازی‌های جام جهانی گفت: ورزشکاران و مردم باید پشتیبان تیم ملی خود باشند؛ چرا که در این زمینه، موضوع عِرق ملی و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران مطرح است.

مربی تیم ملی کیوکشین IFK جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: آحاد ملت ایران و همگان باید متحد و به عنوان یار دوازدهم در کنار تیم ملی فوتبال کشورمان باشیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی ضمن اشاره به بازی شب گذشته ایران و انگلیس ابراز کرد: شیطنت رسانه های خارجی قطعا بر روحیه تیم فوتبالمان تأثیر گذاشت؛ پست هایی که گذاشته شده، صحبت هایی که عنوان شد، قطعا اعضای تیم ملی را عصبانی کرد اما با این شرایط، بچه های تیم ملی بازی کردند.

عرب با بیان اینکه حضور بیرانوند در دروازه تیم و ده نفر در میدان قطعا قوت قلبی برای مربی هستند اما با مصدومیت بیرانوند شاهد بودیم آقای کی روش بر سر خود زد، عنوان کرد: در مجموع همه ملت ایران و ورزشکاران یک صدا و با انسجام کامل و عِرق ملی باید بتوانیم یار دوازدهم و کمک حال تیم ملی باشیم.

مربی تیم ملی کیوکشین IFK جمهوری اسلامی ایران در خصوص عملکرد مهدی طارمی تأکید کرد: مهدی طارمی بازیکن حرفه ای است که در سطح اول دنیا بازی می کند و در بازی شب گذشته متوجه بود که بچه ها چه فشاری را تحمل می کنند؛ بنابراین صحبت کردن او با اعضای تیم از نظر روحی تأثیر گذار بود و به دنبال آن روند بازی عوض شد.

وی افزود: مهدی طارمی در بازی شب گذشته سنگ تمام گذاشت و اعتماد به نفس بچه ها بالا رفت؛ اگر چند بازیکن مانند مهدی طارمی کنار هم باشند، می توانند شرایط را جمع و مدیریت کنند؛ اما در مجموع مهدی طارمی بار تیم را یک تنه به دوش می کشید.

عرب خاطر نشان کرد: فارغ از مشکلاتی که در کشورمان وجود دارد و به دور از هر گونه سلیقه و حرف ها، باید منسجم و متحد عِرق ملی داشته باشیم تا بتوانیم دو بازی دیگر را ببریم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه