اخبار داغ

عالم اهل سنت جنوب کشور:

عزت کنونی را مرهون رشادت‌های جوانان بسیجی هستیم

عزت کنونی را مرهون رشادت‌های جوانان بسیجی هستیم
بازماندگان گفت: تفکر بسیجی در جهان اسلام و کشورهای آزادی‌خواه جهان اشاعه‌یافته و علت شکست‌ناپذیری ما نیز همین است که باید آن را حفظ کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ حسین بازماندگان امام جمعه بندرپل در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: ضرورت نهادینه‌کردن روح و فرهنگ بسیجی در جامعه و تاکید بر حفظ وحدت، انسجام و همگرایی بین مردم و مسئولان از مهمترین محورهایی است که باید در جامعه به آن پرداخته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

امام جمعه شهر بندرپل راه بسیج را راه پیشرفت، مقاومت و ماندگاری عنوان کرد و گفت: امروز برای برطرف‌کردن مشکلات کشورمان باید ویژگی‌های ارزشمند بسیج در میان مردم و مسئولان تجلی پیدا کند.

,

شیخ بازماندگان گفت: عزت کنونی را مرهون رشادت های جوانان بسیجی و شهدا عنوان کردند و افزودند: بسیج متعلق به یک طبقه خاص نیست و همه ملت ایران بسیجی هستند و اکنون بسیج الگوی بسیاری از جوانان در سایر کشورهای اسلامی برای مقابله با استکبار جهانی و سلطه گران شده است.

شیخ حسین بازماندگان افزود: امروز مردم و مسوولان قدردان زحمات و جانفشانی ‌نیروهای مخلص و بی‌ادعای بسیج هستند.
وی ادامه داد: مردمی بودن، و‌لایت پذیری و دغدغه مندی برای حل مشکلات جامعه در بین بسیجیان نهادینه شده، باید سایر اقشار جامعه هم از این رویکردهای مهم و ارزشی الگو برداری کنند.

نایب رئیس شورای روحانیت شهرستان بندرخمیر گفت: تفکر بسیجی جریانی روشنگر، جوانگرا و عدالت‌خواه است که اکنون در بسیاری از کشورها توانسته راه نجات ملت ها از ظلم و بی عدالتی باشد.
امام جمعه بندرپل اظهار داشت: تفکر بسیجی با محوریت خداوند، ولایت پذیر و عدالت خواه است.

شیخ حسین بازماندگان گفت: همه امور در دین مبین اسلام بر محور ولی و رهبر می چرخد و حرکت کسانی که به دنبال مقابله با رهبری هستند، با شکست مواجه خواهد شد.
 
امام جمعه بندرپل اضافه کرد: فرمان تشکیل بسیج عمومی به خواست امام خمینی(ره) در اوایل انقلاب در واقع حرکتی استخراج شده از دل منابع دینی و بر اصول مبانی دین اسلام و فرامین اهل بیت (علیهم السلام) استوار است.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه