اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان:

راه نجات کشور از فتنه‌ها، تمسک به تفکر بسیجی است

راه نجات کشور از فتنه‌ها، تمسک به تفکر بسیجی است
حجت‌الاسلام درویشی با بیان اینکه راه نجات کشور از فتنه‌ها، تمسک به تفکر بسیجی است، گفت: پیشرفت و پیروزی با مکتب بسیجی امکان‌پذیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: هفته بسیج یادآور همه ارزش‌هایی است که در انقلاب محقق شد، بسیج در واقع یک مکتب است که امام(ره) با تفکراتی که داشتند آن را تشکیل دادند و طی این سالها بسیج در پیمودن راه خود از تفکرات و مسیر های امامین انقلاب پیروی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با بیان اینکه بسیج در طول این مدت برکات زیادی در جامعه داشته است، افزود: بسیج در همه عرصه‌ها حضور پرشوری داشته و هر زمان و عرصه ای این مکتب، پیشرفت، توسعه و پیروزی را به همراه داشته است به طوری که در عرصه جهاد با دشمن وارد نبرد شد و یک قدم عقب نشینی نکرد و بسیجیان با تفکر بسیجی تا پای جان برای استقلال کشور تلاش کردند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان تصریح کرد: تفکر و مکتب بسیجی در عرصه علمی و فناوری بسیار مشهود است و باعث پیشرفت در حوزه های دفاعی و علمی شده است که نمونه آن شهید احمدی روشن بود که در علم هسته‌ای تلاش‌های زیادی انجام داد، این شهید بزرگوار دانشمندی با تفکر بسیجی بود که توانست در این عرصه نقش خود را به خوبی ایفا نماید و اگر هر مسئولی در مسیر خدمتگزاری به مردم از تفکر بسیجی پیروی نماید در واقع به نفع مردم قدم برداشته است.

,

حجت‌الاسلام درویشی عنوان کرد: بسیج در عرصه معنویت و اخلاق، پایه و محور است به طوری که پرچمدار تاسی از اخلاق و الگوگیری از امام حسین(ع) است، همچنین بسیج مظهر مظلومیت است تا جایی که با دست خالی در مقابل فتنه گران می‌ایستند ولی کوتاه نمی‌آید و تا پای جان آماده خدمت است.

,

وی بسیج را پرچمدار عزت و استقلال کشور برشمرد و افزود: دفاع از کشور و مردم هدف مهم بسیج است و دشمنان بسیج همان کسانی هستند که با مکتب اسلام، قرآن و ولایت دشمن هستند چرا که بسیج در دفاع از رهبری و ولایت پیشتاز است و به همین خاطر همیشه مورد دشمنی دشمنان قرار می گیرد.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمانی به تفکر بسیج نیاز داریم و راه نجات کشور از فتنه‌ها، تمسک به تفکر بسیجی است و افتخار بزرگ برای بسیجیان این است که مقام معظم رهبری نیز یک بسیجی هستند.

,

حجت‌الاسلام درویشی گفت: بسیج همیشه در خط مقدم دفاع از ولایت قرار دارد و در طول تاریخ انقلاب، کسانی که خیانت کردند و برای دشمن تبلیغ نمودند و یا در فتنه‌ها آب در آسیاب دشمن ریختند، بسیج همیشه در میدان حضور داشته و در یک کلام، بسیج گنجینه ای است که توسط امام(ره) تشکیل شد.

,

وی اظهار داشت: امروز تفکر بسیجی همه عالم را درنوریده و از این موضوع دشمن بسیار احساس خطر می کند، بسیجیان ظلم را برنمی‌تابند و در مقابل دشمن با همه توان می‌ایستند و اگر می خواهیم با اتحاد راه را ادامه دهیم، راهی جز پیمودن مسیر شهدا نداریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه