اخبار داغ

به مناسبت هفته بسیج؛

تیم‌های بهداشتی درمانی بسیج به مناطق محروم شهری و روستایی لرستان اعزام شدند

تیم‌های بهداشتی درمانی بسیج به مناطق محروم شهری و روستایی لرستان اعزام شدند
تیم‌های بهداشتی درمانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم شهری و روستایی لرستان تیم‌های بهداشتی درمانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم شهری و روستایی لرستان اعزام شدند. اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مصطفی امیری در این رابطه در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهارداشت: به مناسبت هفته بسیج تیم های بهداشتی و درمانی گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی به صورت همزمان در سراسر شهرستانهای استان توسط کانون های بسیج جامعه پزشکی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و نیمه برخوردار شهری و روستایی اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در این اعزام ها به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان مرکز بهداشت خرم آباد، دو تیم بهداشتی- درمانی و آموزشی گروه جهادی شهید رهنمون به منطقه نیمه برخوردار «اسدآبادی» از توابع شهرستان خرم آباد اعزام و در مسجد امام جعفر صادق(ع) به ارائه خدمت پرداختند.

,

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان عنوان کرد: این اکیپ شامل پزشک عمومی، کارشناس بهداشت و روانشناس، ماما و دارویار بود که با وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای ارائه خدمات به مردم این منطقه اعزام شدند.

,

وی عنوان کرد: خدماتی که در این اعزام ارائه شد ‏شامل ویزیت، معاینه، مشاوره، تست قندخون و فشارخون، آموزش بهداشت و دارو به‌صورت رایگان به اهالی منطقه بود و آماری که در پایان این روز می‌توان ارائه داد خدمت مستقیم به ۱۵۰ نفر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه