اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی استان خبر داد؛

بارش باران و برف از جمعه در بخش‌هایی از چهارمحال‌وبختیاری

بارش باران و برف از جمعه در بخش‌هایی از چهارمحال‌وبختیاری
چراغ‌پور گفت: برای روز جمعه به ‌ویژه در شمال غرب استان، شهرستان کوهرنگ، قسمت‌هایی از فارسان و اردل و غرب بن شاهد بارش‌هایی به‌صورت باران و در ارتفاعات به‌صورت برف خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: امروز در شهرکرد و سایر نقاط استان شاهد کاهش در کیمنه دماها بودیم و کمینه دمای شهرکرد و بلداجی به پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید که به‌عنوان سردترین ایستگاه‌های استان به ثبت رسیدند.
 
وی با بیان اینکه این شرایط برای فردا هم ادامه دارد و کاهش نسبی و تدریجی دما را خواهیم داشت تصریح کرد: از روز پنجشنبه با توجه به ناپایداری‌هایی که آغاز می‌شود، انتظار افزایش سرعت وزش باد و افزایش ابرناکی را داریم، همچنین از نظر دمایی تغییرات قابل ملاحظه نیست.
 
چراغ‌پور بیان داشت: برای روزهای پایانی هفته افزایش نسبی و تدریجی برای کمینه دماها را شاهد هستیم و تا روز پنجشنبه آسمان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: از پنجشنبه به بعد شاهد افزایش ابرناکی و سرعت وزش باد هستیم، برای روز جمعه به ‌ویژه در شمال غرب استان، شهرستان کوهرنگ، قسمت‌هایی از فارسان و اردل و غرب بن شاهد بارش‌هایی به‌صورت باران و در ارتفاعات به‌صورت برف خواهیم بود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه