اخبار داغ

برای ایران و بازیکنانی که در جام جهانی خوش درخشیدند؛

مردم قاطعانه پشتیبان تیم ملی فوتبال / حمایت از ایران اسلامی در عرصه های بین المللی وظیفه هر ایرانی است

مردم قاطعانه پشتیبان تیم ملی فوتبال / حمایت از ایران اسلامی در عرصه های بین المللی وظیفه هر ایرانی است
مردم ایران و ایلام دراین روزها حمایت قاطع خود را تیم ملی نشان داده و کسانی که دراین روزها سعی در ایجاد حاشیه و برهم زدن تمرکز بازیکنان ایران در جام جهانی دارند را قاطعانه محکوم می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، امروز در شرایطی هستیم که جبهه استکبار با وطن فروشان داخلی دست به دست هم داده تا بتوانند به اهداف شومشان برای ایجاد نا امنی و همچنین تردید در بازیگران ، سیاسیون ، بازیکنان فوتبال و دیگر نقش آفرینان عرصه های بین المللی دست پیدا کنند ودراین راه هم عده ای فریب خورده و گمراه آن ها را همراهی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

باید دید که دراین شرایط چه کسی یا گروهی برای وطن به میدان آمده و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کند و چه کسی وطن خودش را ارزان می فروشد دراین شرایط است که رهروان واقعی انقلاب اسلامی را باید شناخت.

,

جام جهانی فوتبال به عنوان مهم ترین اتفاق سال جاری به شمار می آید که در آن  هرتیمی به نمایندگی از کشورش سعی در افتخار آفرینی برای کشورش دارد و به همین دلیل ضروری است تا مردم هم همه جانبه از تیم قوتبال کشورشان حمایت کنند.

,

مردم ایران و ایلام هم که در برهه های حساس به دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی پرداخته اند امروز به میدان آمده و حمایت قاطع خود را از تیم ملی فوتبال اعلام کردند.

,

مردم قاطعانه از تیم ملی فوتبال حمایت می کنند

, مردم قاطعانه از تیم ملی فوتبال حمایت می کنند,

"رضا احمدی"،  از شهروندان ایلامی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: مردم در جام جهانی تیم ملی فوتبال را تنها نمی گذارند و قاطعانه از آن حمایت می کنند تا ان شاالله در این مسابقات بتوانیم سربلند باشیم.

,

وی افزود: امروز همه باید از تیم ملی فوتبال حمایت کنند و این یک وظیفه همگانی است تا بتوان نقشه دشمنان ملت ایران را باطل کرد و جواب دندان شکن به وطن فروشان داد.

,

شهروند ایلامی تصریح کرد: در شرایط کنونی هرکس بنا به استعداد و توانایی که دارد باید به پیشرفت های ایران اسلامی کمک کند تا از شرایط سحت عبور کنیم و همچنین توطئه دشمنان را باطل کنیم.

,

,

, ,

 حمایت از ایران اسلامی در عرصه های بین المللی وظیفه هر ایرانی است

,  حمایت از ایران اسلامی در عرصه های بین المللی وظیفه هر ایرانی است,

حجت الاسلام عمران احمدی مدرس حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: حمایت از ایران اسلامی در عرصه های بین المللی وظیفه هر ایرانی است و هرکس در عمل باید از این مورد مهم غافل نماند.

,

وی افزود: افرادی که در این روزها از کشور خود حمایت نمی کنند به یقین افرادی خود فرخته و وطن فروش هستند که برای وطن خود حتی در این شرایط هم حاضرنیستند کاری انجام دهند در صورتی که انقلاب اسلامی از آن ها چهره ساخته و استعداد آن ها را پرورش داده است.

,

احمدی در ادامه گفت: اغتشاش گران و کسانی که همکاری عوامل خارجی سعی در نا امن جلوه دادن ایران دارند باید بدانند که با سرنوشت اعمال خود باید روبه رو شده و همچنین با سرویس ها و کشورهایی که دراین روزها برای ناامنی ایران تلاش می کنند هم با خشم ملت ایران روبه رو خواهد شد.

,

برخی بازیکنان ایرانی خوش درخشیدند

, برخی بازیکنان ایرانی خوش درخشیدند,

علی نجات ترحمی کارشناس مسائل ورزش در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:  برخی بازیکنان مانند مهدی طارمی در بازی شب گذشته خوش درخشیدند و بمب انگیزه برای تیم ملی بودند.

,

وی افزود: پوشیدن پیراهم تیم ملی برای هر ایرانی افتخار است و حضور درعرصه های مختلف برای حمایت از تیم ملی هم با افتخار است ولی متاسفانه برخی در پی این گونه فکر نمی کنند.

,

کارشناس مسائل ورزش خاطرنشان کرد: امیداوریم تیم ملی اسیر حواشی نشده و روی فوتبال با کیفیت تمرکز کند تا بتواند از این مسابقات نتیجه مطلوب بگیرد.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه