اخبار داغ

امام جمعه تربت‌جام:

جهاد و شهادت گفتمان بسیج است/ امروز دشمن از تفکر بسیج عصبانی است

جهاد و شهادت گفتمان بسیج است/ امروز دشمن از تفکر بسیج عصبانی است
حجت‌الاسلام اسلامی گفت: گفتمان بسیج جهاد و شهادت است چرا که بسیجیان دفاع از اسلام، انقلاب، ولایت و آرمان‌های مقدس شهیدان را با خون خود امضا کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام اسلامی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که صبح امروز به مناسبت هفته بسیج در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام برگزار شد با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، با بیان اینکه جهاد و شهادت گفتمان بسیج است اظهار داشت: گفتمان بسیج جهاد و شهادت است چرا که بسیجیان دفاع از اسلام، انقلاب، ولایت و آرمان‌های مقدس شهیدان را با خون خود امضا کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: یکی از عناصر تفکر بسیج عزتمندی است؛ بسیج درپی ایجاد زندگی عزتمندانه و عزیزانه برای ایرانیان است؛ از ابتدای تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی به فرمان امام خمینی (ره) بسیج همچنان قدرتمند و نفوذناپذیراست.

,

امام جمعه تربت‌جام اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تفکر بسیج حرکت مقتدرانه در مقابل فتنه‌های استکبار جهانی را به‌عنوان الگو به بشریت معرفی کرده است؛ تفکر بسیج در قرن جدید شیطان بزرگ را از غرب آسیا بیرون کرد و تک‌قطبی آمریکا درحال فروپاشی است، جمهوری اسلامی یکی از ارکان قدرت و نظم جدید در جهان خواهد بود.

,

حجت الاسلام اسلامی با اشاره به عصبانیت دشمنان و اینکه جبهه مقاومت پشت دروازه‌های اسرائیل رسیده است، خاطر نشان کرد: امروز دشمن از تفکر بسیج عصبانی است، اغتشاشگران به‌عنوان مزدوران نظام سلطه در کشور نیرو‌های جان‌برکف و حافظ امنیت را به آتش می‌کشند و این درگیری‌ها برای آن است که توجه فرمانده‌هان را از سمت اسرائیل منحرف کنند دشمنان بدانندکه تفکر بسیج همه نقشه‌های آنان را نقش برآب می‌کند.

,

وی در پایان بیان داشت: گفتمان و تفکر بسیج جهاد و شهادت است، بسیجیان دفاع از اسلام، انقلاب، ولایت و آرمان‌های مقدس شهیدان را با خون امضا کرده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه