اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی فاروج خبر داد:

پرداخت ۴۲میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در فاروج

پرداخت ۴۲میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در فاروج
عبدالله جوانمرد گفت: از ابتدای سال تاکنون 42میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی با هدف توانمندسازی آحاد جامعه در مسیر افزایش تولید و اشتغال زایی در شهرستان فاروج پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک از فاروج، عبدالله جوانمرد، مسئول بسیج سازندگی شهرستان فاروج گفت: با توجه به سیاست‌های بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی، افزایش تولید ملی و با هدف حل مشکلات بیکاری از طریق ایجاد اشتغال و کارآفرینی، فقط از ابتدای سال تا کنون 42میلیارد ریال تسهیلات در قالب های مختلف پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

جوانمرد گفت: 30میلیارد ریال از تسهیلات پرداختی در قالب تسهیلات تبصره 16 با سود 4درصد و بازپرداخت ۷ ساله  و 12میلیارد ریال نیز در قالب تسهیلات 18درصد به متقاضیان تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است.

,

وی افزود: این وام ها در عرصه‌های مختلفی نظیر کارگاه تولید نبات، کارگاه های خیاطی، کارگاه تولید قارچ، پرورش زنبور عسل ، کارگاه تولید تجیهزات روشنایی و سایر عرصه‌های این چنینی پرداخت شده است.

,

مسئول بسیج سازندگی شهرستان فاروج اظهار داشت: بسیج سازندگی پس از پرداخت وام در بازاریابی محصولات و تولیدات این کارگاه ها و افراد در کنار آن ها خواهد بود و با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در حد توان خود کمک حال آن‌ها خواهد بود.

,

جوانمرد با اشاره به سایر اقدامات بسیج سازندگی بیان کرد: آب رسانی به 2روستای احسان آباد و آق چشمه که از روستاهای محروم و دورافتاده شهرستان هستند با ظرفیت های بسیج سازندگی انجام شده و به لطف خدا مشکلات آب شرب بهداشتی در این روستاها برطرف شده است.

,

وی افزود: پروژه آب رسانی به روستای ریزه که از دیگر روستاهای محروم شهرستان است آغاز شده که به یاری خدا مشکلات مردم این روستا نیز بزودی بر طرف خواهد شد.

,

مسئول بسیج سازندگی فاروج گفت: تعمیر 6 واحد مسکن محرومان و توزیع بیش از 1هزار بسته معیشتی در بین خانواده های کمتر برخوردار بخش کوچک دیگری از سایر اقدامات بسیج سازندگی شهرستان فاروج در راستای محرومیت زدایی از ابتدای سال تا کنون بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه