اخبار داغ

سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند:

امیدوارم مردم از تیم ملی حمایت کنند/ شانس صعود از گروه را داریم

امیدوارم مردم از تیم ملی حمایت کنند/ شانس صعود از گروه را داریم
امین پایمرد گفت: مطمئنا بعنوان شخصی که چندین سال در ورزش حرفه ای هستم با تمام وجود از سرمربی حرفه ای تیم ملی فوتبال و بازیکنان خوب کشورمون در جام جهانی حمایت خودم رو اعلام میکنم و آرزوی موفقیت دارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آمان، امین پایمرد سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند در آستانه بازی های ایران در جام جهانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بعنوان شخصی که چندین سال در ورزش حرفه ای هستم با تمام وجود از سرمربی حرفه ای تیم ملی فوتبال و بازیکنان خوب کشورمون در جام جهانی حمایت خودم رو اعلام میکنم و آرزوی موفقیت دارم

وی افزود: به بازیکنان و سرمربی بزرگی که در این دوره در تیم ملی کشورمون در اختیار داریم با انتخاب استراتژی و آنالیز مناسب از تیمهای هم گروه مطمئنا شانس بالایی واسه صعود از گروه داریم.

سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند در جواب این سوال که اگر در جام جهانی بودید دوست داشتید کدام بازی را از نزدیک تماشا کنید گفت: دوست داشتم بازی ایران-انگلیس و ایران -آمریکا که از اهمیت ویژه ای واسه کشورم برخورداره را از نزدیک ببینم.

وی تصریح کرد: با حضور تماشاگران ایرانی و آشنایی بازیکنان به قطر شانس ویژه ای واسه شگفتی سازی و صعود از گروهمان را داریم.

امین پایمرد در خاتمه اظهار داشت: امیدوارم که مردم کشورم از این تیم حمایت کنند و با فرستادن انرژی مثبت به سمت بازیکنان و کادر فنی برای مرتبه از گروهمون صعود کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آمان,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه