اخبار داغ

پزشک جهادی:

وجود دستگاه‌های تشخیصی در سفرهای جهادی یک ضرورت است/ جهادگران، امیدآفرینان مناطق محروم هستند

وجود دستگاه‌های تشخیصی در سفرهای جهادی یک ضرورت است/ جهادگران، امیدآفرینان مناطق محروم هستند
نجمه فائز گفت: حضور در مناطق محروم باعث شود تا رنج و مشکلات مردم این مناطق را فراموش نکرده و با حضور خود باعث شکوفایی امید در دل مردم باشیم، و این بزرگترین مزیتی سفرهای جهادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نجمه فائز متخصص زنان و زایمان در گفت و گو با مرآت اظهار داشت: از آن جا که پیش از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی در آرزوی برقراری نظام جمهوری اسلامی و پیروزی انقلاب بودم و از سویی دیگر بدان علت که به فرموده امام خمینی(ره)، این انقلاب متعلق به مستضعفین است؛ لذا همواره سعی می کنم به صاحبان اصیل این انقلاب در زمینه ای که تخصص دارم خدمت کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

این متخصص زنان با اشاره به سفرهای متعدد جهادی خود در طی سالیان طولانی همراه با اردوهای جهادی بسیج جامعه پزشکی و پاه پاسداران، بیان کرد: در مواردی که امکان معرفی و مراجعه بیمار توسط گروه های جهادی، مراکز خیریه و یا مراکز بهداشت به مطبم باشد، با توجه به وجود دستگاه های تشخیصی در مطب، بیماران را جهت تشخیص قطعی تر و درمان بهتر به طور رایگان در مطب ویزیت می کنم.

,

وی با اشاره به امیدآفرینی و ایجاد حس مثبت حضور جهادگران و پزشکان جهادی در مناطق محروم، عنوان کرد: با توجه به عدم دسترسی راحت مردم مناطق محروم به پزشکان متخصص جهت ویزیت و درمان مردم این مناطق به همراه گروه های جهادی در مناطق حاضر می شویم و بارها مشاهده کرده ام که مردم از این حضور و خدمات رایگان متعجب و شاد می شوند.

,

 

,

, ,

فائز با بیان این که وجود کمک بهیار و یافرد مطلعی در روستاها که از مشکلات و بیماری های مردم منطقه آگاه باشد کمک شایانی به درمان بیماران دارای اولویت در اسرع وقت میکند، ابراز داشت: وجود دستگاه ها و خدمات تشخیصی  مانند سونوگرافی، آزمایشگاه سیار و دارو همراه گروه درمانی که به مناطق محروم اعزام می شوند، می تواند به تشخیص سریع و قطعی تر و درمان هرچه بهتر بیماران کمک زیادی کند.

,

این پزشک متخصص زنان در ادامه بیان کرد: درست است که درمان مردم به صورت جهادی مزایای مادی و شغلی ندارد اما این که حضور در مناطق محروم باعث شود تا رنج و مشکلات مردم این مناطق را فراموش نکنیم و از سویی با حضور خود باعث شکوفایی امید در دل مردم باشیم، بزرگترین مزیتی است که سفرهای جهادی برای من داشته است.

,

وی افزود: در سال ۶۵ و در هنگامه بمباران خرم آباد توسط نیروهای حزب بعث عراق در این شهر حضور پیدا کرده و از همان سال ها به دنبال جامه عمل پوشاندن به آرزوی خود یعنی گام برداشتن در مسیر پایداری و یاری انقلاب اسلامی و خدمت به صاحبان اصلی انقلاب-که مستضعفین هستند- بوده ام.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه