اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع):

برخی در کشور به دنبال پایه‌گذاری تفکر و عملکرد داعش هستند

برخی در کشور به دنبال پایه‌گذاری تفکر و عملکرد داعش هستند
اکبری گفت: برخی در کشور به دنبال پایه‌گذاری تفکر و عملکرد داعش هستند در حالی که بسیاری پای مبارزه با آن‌ها و حفظ ارزش‌های اسلامی جان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ علی‌محمد اکبری ظهر امروز در آیین اختتامیه جهادگران علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: کار بسیج و سپاه مطالبه‌گری و بسیج کنندگی نیروها است.
 
وی افزود: برای یک کار اختراعی حتی اگر یک کار کوچک هم باشد باید تلاش بسیاری صورت گیرد، عنوان شده است که رشد علمی کشور در سال 25 تا 30 درصد است که روند بسیار خوبی است و نشان دهنده آن است که هستند کسانی که هنوز دل در گرو انقلاب اسلامی ایران و اعتلای آن دارند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) ادامه داد: دشمن به این دلیل که جوانان ایرانی به دنبال قوی‌تر شدن هستند با آن‌ها دشمنی می‌کند، درواقع نمی‌خواهد که ایران قوی را ببیند.
 
اکبری عنوان کرد: عشق به ارزش‌ها و ائمه اطهار باعث شد در دفاع مقدس رزمندگان ایرانی به‌گونه‌ایی عمل کنند که حتی بخش کوچکی از کشور هم به دست دشمن نیوفتد.
 
وی خاطرنشان کرد: برخی در کشور به دنبال پایه‌گذاری تفکر و عملکرد داعش هستند در حالی که بسیاری پای مبارزه با آن‌ها و حفظ ارزش‌های اسلامی جان دادند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) اضافه کرد: اهالی علم و دانش باید با رصد و جستجو به دنبال کمبودها و کاستی‌ها باشند تا راه حل این موارد را بیابند.
 
اکبری بیان کرد: از فضای مجازی نمی‌توان فاصله گرفت اما باید راه استفاده از آن را به درستی بشناسیم.
 
وی تاکید کرد: دشمن نمی‌خواهد علم در دست جوانان ایرانی باشد اما نمی‌داند قدرت جوانان ایرانی از مکتب و اسلام ناب محمدی است که هیچ نمونه و مانندی در جهان برای آن نیست.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) افزود: ملت ایران تاریخچه بسیار بزرگی دارد و آزادانه در مقابل همه استبدادهای جهانی ایستادگی کرده است، همچنین حضور مقام معظم رهبری در راس هدایت ایران اسلامی است که در برهه‌های مختلف راهگشای مسائل پیچیده خواهد بود.
 
اکبری ادامه داد: دشمنان ایرانی به‌لحاظ نظامی و بازدارندگی نمی‌توانند نگاه ناشایستی به ایران اسلامی داشته باشند، مدافعان انقلاب همچنان که مثل قبل برای دفاع از انقلاب حتی دست در شناسنامه خود می‌بردند، هستند و از نظام دفاع می‌کنند.
 
وی عنوان کرد: در آشوب‌های اخیر شاهد آن هستیم که عده‌ایی از جوانان فریب خورده‌‌اند، عده‌ایی تحت تاثیر فضای مجازی هستند و عده‌ایی مواجب بگیر دشمنان هستند، در میان دستگیرشدگان کسانی هستند که سرمایه‌دار به شمار می‌روند و قطعا به دلیل بی‌پولی دست به اغتشاش، آتش زدن خانه‌ها و اموال عمومی نزده‌اند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه