اخبار داغ

عالم اهل سنت جنوب کشور:

بازیکنان تیم ملی امیدوارانه درباره مسابقات پیش رو صحبت می‌کنند

بازیکنان تیم ملی امیدوارانه درباره مسابقات پیش رو صحبت می‌کنند
شیخ انصاری گفت: با وجود همه شیطنت های رسانه های معاند، بازیکنان ما در شرایط روحی خوبی قرار دارند همچنان که می‌بینیم بازیکنان تیم ملی امیدوارانه درباره مسابقات پیش رو صحبت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ عبدالله انصاری عالم اهل سنت هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به اهمیت پر رنگ کردن شعار تیم ملی و ایجاد وحدت اظهار کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان در بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان شرکت می کند و با سفر ملی‌پوشان از تهران به دوحه، دعای مردم کشورمان بدرقه راه‌شان است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ ما متفاوت از بسیاری جوامع دنیا است، افزود: در شرایط سخت نشان دادیم مقاومت خوبی داریم.

عالم اهل سنت هرمزگان ادامه داد: بازیکنان، کادر فنی و دست اندرکاران و مردم به فکر پشتیبانی از تیم ملی هستند. قطعاً این حمایت از همدیگر باعث می‌شود نتیجه بهتری بگیریم.

 انصاری اذعان داشت: همانگونه که پایتخت و بعضی کلانشهر ها آماده برگزاری مراسمات مرتبط با جام جهانی 2022 برای شهروندان شده است، شهر های کوچکتر نیز نباید از این شور و نشاط و همدلی و حمایت از تیم ملی کشورمان در جام جهانی محروم بماند و می‌طلبد مسولین شهری و ... این مهم را با انجام برنامه هایی مناسب دنبال نمایند و به پویش «همه، هوادار ایران»، بپیوندند.
 
وی تصریح کرد: همگان شاهدیم که بدخواهان ملت ایران، حتی دست از حوزه ورزشی ما و تیم ملی کشورمان در جام جهانی نیز برنداشتند و دیدیم چگونه پیش از این اخباری را در رسانه‌های مجازی مطرح می‌کردند و از ماه‌ ها قبل برای کنار گذاشته شدن تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران تلاش بسیاری نمودند، اما این تلاش هایشان به نتیجه نرسید.

این عالم اهل سنت هرمزگان بیان داشت: با وجود همه شیطنت های رسانه های معاند ، بازیکنان ما در شرایط روحی خوبی قرار دارند همچنان که می‌بینیم بازیکنان تیم ملی امیدوارانه درباره مسابقات پیش رو صحبت می‌کنند.

انصاری گفت: بازیکنان در در جام جهانی، همه فکر و ذکرشان موفقیت تیمشان است و این نشان می‌دهد که تیم در شرایط روحی خوبی قرار دارد و قطعاً شور و نشاط و همدلی و حمایت ملت ایران از نماینده خودشان در فوتبال جام جهانی باعث انرژی و انگیزه و توان بیشتر تیم ملی فوتبال کشورمان خواهد بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه