اخبار داغ

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی آغاز شد

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی آغاز شد
هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی با به روی صحنه رفتن اثر نمایشی « ارابه مرگ » آغاز به کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، در نخستین روز از جشنواره ۴ اثر نمایشی به روی صحنه می‌رود و نمایش «ارابه مرگ» به کارگردانی «مهدی میرآخورلو» از بجنورد، نخستین اثری بود که در تماشاخانه شمس ساعت 9 و 30 دقیقه به روی صحنه رفت و چراغ جشنواره هفدهم روشن شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

براساس این گزارش؛ در نمایش «ارابه مرگ» محمد سالار علی آبادی، سید امیرپویا ناظر آستانه، رقیه حیدری، زهرا ایزانلو، سید احمد احمدی، امیرحسین نیستانی و نازنین تقوی به هنرنمایی می پردازند.

,

بنابراین گزارش؛ عده ای بیمار روانی در تیمارستان دچار تشویش های ذهنی می شوند در این میان عواملی باعث اختلال در زندگی آن ها می شوند و... داستان نمایش ارابه مرگ می باشد.

,

همچنین سه نمایش «مرگ بر مرگ» به کارگردانی «مریم احمدی» از اسفراین ساعت 13 و 30 دقیقه، «مهمانی انگشتها» به کارگردانی «طاهره رنجبر» از بجنورد ساعت 17 و 30 دقیقه و «میزان» به کارگردانی «امیر حصاری» از بجنورد ساعت 21 و 30 دقیقه در نخستین روز هفدهمین جشنواره برای علاقمندان به روی صحنه خواهد رفت.

,

این گزارش حاکی است؛ در نخستین روز جشنواره کارگاه آموزشی با تدریس سیروس همتی ساعت 19 در مجموعه آمفی تئاتر ایثار بجنورد برای گروه های شرکت کننده برگزار خواهد شد.

,

گفتنی است؛ آیین اختتامیه و معرفی و تجلیل از نفرات برتر هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی سوم آذرماه  ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه با حضور مسئولان کشوری و استانی در تالار مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه