اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر تاکید کرد؛

ضرورت ایجاد بستر تولید قراردادی گوشت مرغ در کاشمر/ نبود تولید قراردادی باعث تهدید بهداشت عمومی و عدم تنظیم بازار می‌شود

ضرورت ایجاد بستر تولید قراردادی گوشت مرغ در کاشمر/ نبود تولید قراردادی باعث تهدید بهداشت عمومی و عدم تنظیم بازار می‌شود
شجعی با تاکید بر ضرورت ایجاد بستر تولید قراردادی گوشت گفت: نبود تولید قراردادی باعث اختلال در برنامه‌های بهداشتی و تهدید علیه بهداشت عمومی می‌شود و از طرف دیگر تنظیم بازار را به شدت با مشکل مواجه می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمد شجعی، مدیر جهاد کشاورزی کاشمر بعد از ظهر امروز در نشست با تولیدکنندگان حوزه مرغ شهرستان که در محل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت اقتصادی شدن تولیدات صنعت طیور و دغدغه روز سرمایه گذاران این صنعت، یکی از مهمترین اقدامات برای برقراری انضباط در تولید گوشت مرغ اجرای برنامه‌های تولید قراردادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه تولید قراردادی گوشت مرغ باعث ثبات درآمد و ماندگاری تولیدکنندگان در عرصه رقابت بازارمی شود، خاطرنشان کرد: تولید قراردادی گوشت مرغ علاوه بر ایجاد زنجیره های مرغ گوشتی  با هدف ثبات در تولید، افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و قیمت تمام شده می تواند شامل اتحادیه پرورش دهندگان مرغ گوشتی، شرکت پشتیبانی امور دام، معاون توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی، کارخانجات خوراک دام و طیور و آبزیان است باشد.

, .,

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر ضمن تاکید بر ضرورت ایجاد بستر تولید قراردادی گوشت، تصریح کرد: نبود تولید قراردادی از یک طرف بعضاً باعث اختلال در برنامه‌های بهداشتی و تهدید علیه بهداشت عمومی می‌شود و از طرف دیگر تنظیم بازار را بشدت با مشکل مواجه می کند و به همین منظور ضرورت ایجاب می‌کند تا هر چه سریعتر فعالیت انفرادی و پراکنده پرورش و تولید گوشت مرغ  ساماندهی شود.

, .,

یکپارچه سازی زنجیره تولید مرغ و تخم مرغ به نفع مصرف کننده است

, یکپارچه سازی زنجیره تولید مرغ و تخم مرغ به نفع مصرف کننده است,

محمد مهدی یعقوب زاده، مدیر طیور سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی نیز در این نشست در خصوص مزایای تولید قراردادی گوشت مرغ اذعان کرد: این سیستمی است که به پرورش دهندگان فرصت مشارکت در تولید طیور و به سرمایه گذاران فرصت بیشتر بمنظور سرمایه‌گذاری در بخش های فرآوری و بازاریابی تجاری را می دهد.

, .,

وی ادامه داد: از آنجائیکه هزینه پرورش بسیار زیاد است تبدیل شدن پرورش دهنده به یک تولید کننده قراردادی زیر نظر یک شرکت بسیار مفید خواهد بود و خطرات ناشی از ریسک سرمایه گذاری، پرورش دهنده را تهدید نمی‌کند.

, .,

مدیر طیور سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ضمن تاکید بر رفع هرچه سریعتر مشکلات صنعت طیور کشور، عنوان کرد: یکپارچه سازی در زنجیره تولید گوشت مرغ و تخم مرغ به شکل قراردادی تضمینی برای تمام حلقه ها و در نهایت به نفع مصرف کننده است.

, .,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه