اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

بسیج محصول جهاد فی سبیل الله است/ توزیع ۱۴ هزار بسته در استان مرکزی در رزمایش جهادگران فاطمی ۲

بسیج محصول جهاد فی سبیل الله است/ توزیع ۱۴ هزار بسته در استان مرکزی در رزمایش جهادگران فاطمی ۲
کریمی در خصوص برنامه های هفته بسیج در استان بیان کرد: به برکت هفته بسیج در استان مرکزی برنامه های مختلفی برگزار می شود که مهمترین آن رزمایش جهادگران فاطمی ۲ است و رویکرد مهم این رزمایش خدمت به مردم و جهاد خدمت رسانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز(سه شنبه) در آیین افتتاح پایگاه بسیج شرکت سیمان ساوه و در جمع مدیران و کارگران این مجموعه اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران با اطاعت از ولایت فقیه میدان های مبارزه را با میدان جهاد کرده و بسیج محصول جهاد فی سبیل الله است که در دل تهدیدات اقیانوسی از فرصت ها خلق کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: امام خمینی(ره) با نگاه حکیمانه و دور اندیشی که برای تشکیل بسیج داشت دست به طلوع خورشید تابنده انقلاب اسلامی زد و بسیج همچون خورشید برای همه منشا خیرات و برکات فراوانی است و افق نگاه بسیج تمدنی است.

,

سردار کریمی با بیان اینکه به برکت حضور جوانانی خلاق و با انگیزه در کشور ، بسیج یک نیروی پایان ناپذیر ، کارآمد و قدرتمند است، گفت: کار بسیج نجات بخشی و رفع کننده مشکلات است و بسیج همواره برای رفع مشکلات در صحنه حضور دارد.

,

وی افزود: تفکر بسیج علاوه بر اینکه ملت ایران را سرافراز کرده و آن را به اوج رسانده موجب شده ملت در برابر قدرت های بزرگ مقتدرانه ایستادگی کند و جوانان ایرانی با افتخارات بزرگ خود بارها پیروز میدان های نبرد در عرصه های مختلف بوده اند.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: یکی از ضرورت های مهم گام دوم انقلاب فراگیر کردن تفکر بسیجی در همه بخش های کشور است و قطعا با نهادینه کردن فرهنگ بسیجی علاوه بر اینکه نشاط و پویایی برای حرکت به سمت ایران قوی میسر خواهد شد ، موانع و بحران های ایجاد شده اردوگاه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی خنثی و بی اثر خواهند شد.

,

وی با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران ظهور عینی بزرگترین تقابل انقلاب اسلامی با جبهه استکبار در حال افول و یا تقابل بین اسلام و کفر است، گفت: آمریکا در مقابل ملت ایران شکست های سریالی خورده و ملت ایران با روحیه بسیجی و جهاد همه جانبه از این میدان نبرد موفق بیرون خواهد آمد.

,

سردار کریمی در خصوص برنامه های هفته بسیج در استان بیان کرد: به برکت هفته بسیج در استان مرکزی برنامه های مختلفی برگزار می شود که مهمترین آن رزمایش جهادگران فاطمی ۲ است و رویکرد مهم این رزمایش خدمت به مردم و جهاد خدمت رسانی است.

,

وی خاطر نشان کرد: تهیه و توزیع بسته های کمک مومنانه یکی از مهمترین اقدامات در ذیل رزمایش جهادگران فاطمی است که بیش از ۱۴ هزار بسته در استان مرکزی در اختیار جامع هدف قرار می گیرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه