اخبار داغ

آصفری عنوان کرد:

شورای تأمین با جدیت به مسئله مازوت سوزی نیروگاه شازند ورود کند/ به هیچ وجه کمبود گاز نداریم

شورای تأمین با جدیت به مسئله مازوت سوزی نیروگاه شازند ورود کند/ به هیچ وجه کمبود گاز نداریم
نماینده مردم اراک گفت: نمی‌شود که علیرغم دستور رئیس‌جمهور، وزارت نفت و نیرو قانون را دور بزنند و از شورای عالی امنیت ملی برای مازوت سوزی نیروگاه‌ها مجوز بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در گفتگو با دیارآفتاب؛ ضمن انتقاد از مازوت سوزی نیروگاه حرارتی شازند گفت: از دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم و استاندار به‌عنوان مدیر ارشد استان می‌خواهم که با جدیت بیشتری به این موضوع ورود پیدا کنند چراکه وظیفه بنده به‌عنوان نماینده تذکر و سؤال است که بارها انجام دادم و بیش از این کاری نمی‌توان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی ادامه داد: این تقاضا را داریم که نماینده ولی‌فقیه در استان، نمایندگان خبرگان و اعضای شورای تأمین استان هم به مسئله مازوت سوزی نیروگاه شازند ورود کنند، نمی‌شود که علیرغم دستور رئیس‌جمهور وزارت نفت و نیرو قانون را دور بزنند و از شورای عالی امنیت ملی برای مازوت سوزی نیروگاه‌ها مجوز بگیرند.
,
 
,
آصفری تأکید کرد: این کار تخلف وزارت نفت است و بنا نیست هرکجا که نتوانستند و کم کاری کردند از ظرفیت شورای امنیت ملی استفاده کنند و بنده در این خصوص با شورای عالی امنیت ملی هم نامه‌نگاری کرده‌ام، وزیر را به مجلس فراخوانده‌ام و ۷۰ امضا برای رئیس‌جمهور جمع شده است.
,
 
,
نماینده مردم اراک تصریح کرد: دادستان می‌تواند بنا به مطالبه و خواست مردم با توجه آلایندگی بالای سوخت مازوت با حکم قضایی نسبت به تعطیلی یا بستن خط سوخت مازوت نیروگاه اقدام کند.
,
 
,
آصفری در پاسخ به این سؤال که «آیا کمبود گاز دلیل استفاده‌ی نیروگاه شازند از سوخت مازوت است یا خیر؟» گفت: مازوت سوزی قابل‌قبول نیست چراکه ما در این فصل اساساً به‌هیچ‌وجه کمبود گاز نداریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه