اخبار داغ

شهردار شهرکرد:

تعامل شهرداری و مخابرات موجب تسریع در روند توسعه شهری می‌شود

تعامل شهرداری و مخابرات موجب تسریع در روند توسعه شهری می‌شود
واحدیان گفت: تعامل میان شهرداری و مخابرات به خصوص در بحث سخت‌افزاری و فنی، می‌تواند موجب تسریع روند توسعه شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ محمدحسین واحدیان صبح امروز در دیدار با مدیرعامل مخابرات استان با اشاره به مشارکت این دو دستگاه اظهارداشت: دستگاه‌های خدمات‌رسان ازجمله مخابرات و شهرداری می‌تواند در راستای ارائه خدمات الکترونیک به مردم مشارکت‌ داشته باشند.

وی با بیان اینکه خدماتی که مجموعه مدیریت شهری ارائه می‌کند برای مردم ملموس نمی‌باشد، افزود: با توجه به پیشرفت روزافزون الکترونیکی و دیجیتال در کشور و حرکت به سوی شهر هوشمند، تعامل میان شهرداری و مخابرات به خصوص در بحث سخت‌افزاری و فنی، می‌تواند موجب تسریع روند توسعه شهری و ارائه خدمات مطلوب و همچنین اطلاع رسانی به شهروندان شود.

شهردار شهرکرد بیان کرد: در راستای ایجاد ارتباط دو سویه به مدیریت شهری و شهروندان، مخابرات می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

واحدیان با بیان اینکه شهرداری آماده همکاری با مخابرات در خصوص توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی است، خاطرنشان کرد: در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در راستای توسعه زیرساخت‌ها و نرم‌افزاری اتفاقات خوبی رخ داده است که می‌توان خدمات خوبی را به مردم ارائه کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه