اخبار داغ

عالم اهل سنت جنوب کشور:

پیشرفت ایران قوی با ایجاد موج همدلی هر روز طوفانی‌تر از دیروز می‌شود

پیشرفت ایران قوی با ایجاد موج همدلی هر روز طوفانی‌تر از دیروز می‌شود
شیخ راهبر گفت: بی شک با وحدت، ما ایران قوی در دنیا خواهیم بود و با ایجاد موج همدلی می توانیم پیشرفت دریای ایران قوی را هر روز طوفانی تر از دیروز کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ مسعود راهبر، عالم اهل سنت جنوب کشور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز ضمن گرامی داشت هفته بسیج اظهار کرد: در این برهه از زمان حفظ وحدت و امنیت مهمترین مقوله ای به شمار می رود که همه ما باید بدان توجه ویژه ای داشته باشیم.

امام جمعه اهل سنت شهرستان بندر لنگه تصریح کرد: حفظ وحدت می‌تواند دستاوردهای بسیار مهمی را برای ایران اسلامی و همه ملت داشته باشد بی شک با وحدت، ما ایران قوی در دنیا خواهیم بود و با ایجاد موج همدلی می توانیم پیشرفت دریای ایران قوی را هر روز طوفانی تر از دیروز کنیم.

راهبر تاکید کرد: امنیت است که می تواند پیشرفت های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و.... ایجاد نماید و  ما با امنیتی پایدار می توانیم در دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم همه ما آگاه و بصیر به مسائل جهان باشیم.

وی با بیان اینکه با حفظ آرامش و امنیت و با همدلی می توانیم توفیقات روز افزون را در عرصه ایران اسلامی رقم بزنیم، مطرح کرد: یقینا کاستی ها و کمبود ها وجود دارد اما آنچه که می‌تواند ما را به سر مقصد منظور برای رفع کاستی ها برساند حفظ امنیت، آرامش، وحدت و برادری است که همه این ها در گرو همدلی و ایران قوی و یکدل است.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه