اخبار داغ

مسئول بسیج عشایری استان:

۳هزار بسته معیشتی در لرستان توزیع شد/ اجرای ۴۰ برنامه در هفته بسیج

۳هزار بسته معیشتی در لرستان توزیع شد/ اجرای ۴۰ برنامه در هفته بسیج
رستمی با اشاره به اینکه ۴۰ برنامه در هفته بسیج توسط بسیج عشایر برگزار می‌شود، گفت: طی یک سال گذشته ۳هزار بسته معیشتی توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سیاوش رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: شعار امسال هفته بسیج، خدمت‌رسانی به مردم است، امسال بیش از ۴۰ عنوان برنامه توسط بسیج عشایری لرستان برگزار می‌شود که شامل یادواره شهدا، گردهمایی سران عشایر، برنامه های ورزشی بومی و محلی و برنامه های دیگر می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: یکی از خدمات بسیج عشایری، ساخت منزل برای محرومان است که در این راستا ۱۷ منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد با کمک جهادگران در دست ساخت است، همچنین در هفته بسیج توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی و لوازم‌التحریر، اهدای خون و اعزام اکیپ های درمانی به مناطق محروم انجام می شود.

,

مسئول بسیج عشایری لرستان با اشاره به خدمت انجام شده طی یک سال گذشته تصریح کرد: طی یک سال اخیر بیش از سه هزار بسته معیشتی، هزار بسته لوازم‌التحریر، ساخت و واگذاری ۱۰ منزل مسکونی برای محرومان، اجرای پنج کیلومتر جداول آبرسانی بین مزارع طرح های کشاورزی، همایش بصیرتی، یادواره شهدای زن عشایر نیز انجام شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه