اخبار داغ

مشاور خانواده:

بسیاری از زوجین هنر حرف زدن را بلد نیستند/ مشاور خانواده، بهترین گزینه برای آموزش مهارت کلامی میان همسران

بسیاری از زوجین هنر حرف زدن را بلد نیستند/ مشاور خانواده، بهترین گزینه برای آموزش مهارت کلامی میان همسران
طاهریان گفت: هنر ارتباط با همسر اکتسابی و قابل یادگیری است و این یعنی برای آن باید زمان گذاشت و آن را آموخت، برای این منظور مشاوران خانواده می‌توانند کمک بسیاری به زوجین داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طاهریان مشاور خانواده در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به مهارت کلامی بین همسران اظهار کرد: این موضوع تنها یک مهارت نیست و زمانی که از مهارت سخن به میان می‌آید یعنی مسئله‌ای که قابل یادگیری است.
 
وی بیان داشت: هنر ارتباط با همسر اکتسابی و قابل یادگیری است و این یعنی برای آن باید زمان گذاشت و آن را آموخت، برای این منظور مشاوران خانواده می‌توانند کمک بسیاری به زوجین داشته باشند.
 
طاهریان اضافه کرد: برخی از زن و شوهرها حتی نمی‌توانند 10 دقیقه بدون هیچ تنشی با یکدیگر صحبت کنند و این یعنی ضعف مهارت کلامی میان این زوج‌ها به وضوح مشهود است.
 
این مشاور خانواده افزود: اگر بخواهیم روابط میان زوجین تقویت شود باید هنر حرف زدن را یاد بگیرند چون بسیاری از افراد درست حرف زدن را بلد نیستند، حرف‌های نیش‌دار، کنایه‌دار و... معضلی است که روابط زن و شوهرها را با مشکل مواجه می‌سازد.
 
وی بهترین آموزگاران برای یاد دادن هنر حرف زدن در خانواده را والدین عنوان و خاطرنشان کرد: فرزندان هر چیزی را ببینند یاد می‌گیرند و اگر والدین در این زمینه احساس خلاء می‌کنند باید حتما به یک مشاور خانواده مراجعه کنند تا بتوانند این مهارت را به فرزندان‌شان نیز انتقال دهند و از ایجاد مشکل در زندگی آینده آن‌ها پیشگیری کنند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه