اخبار داغ

نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در ملایر گشایش یافت

نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در ملایر گشایش یافت
به مناسبت هفته بسیج و همزمان با نمایشگاه “ایران قوی” در ملایر نمایشگاه دستاوردهایاقتصاد مقاومتی ملایر گشایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان؛ حمیدرضا آقابیگی مسئول بسیج سازندگی ملایر در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاورهای اقتصاد مقاومتی در گفت و گو با خبرنکار عصر همدان اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج و همزمان با نمایشگاه “ایران قوی” در ملایر نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سالن جنبی این نمایشگاه افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان, .,


وی افزود: در این در این نمایشگاه تمامی کارآفرینان بسیجی که در عرصه های مختلف مواد غذایی، صنایع دستی و گردشگری فعالیت داشته حضور دارند و محصولات خود را عرضه می کنند.

آقابیگی با بیان اینکه این نمایشگاه در ایام هفته بسیج آماده بازدید همه همشهریان است، تصریح کرد: در نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی ملایر در ۶۰ غرفه مختلف شده به دست بسیجیان به نمایش گذاشته شده است.

,
, .,
,
, .,

وی با اشاره به مهمترین برنامه های ایام هفته بسیج بیان کرد: برگزاری صبحگاه مشترک گروه های جهادی، اردوهای جهادی در سطح شهرستان ، افتتاح هفت باب منزل مسسکونی ساخته شده به دست بسیجیان و ۵ کارگاه اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه های این هفته بسیج سازندگی است.

مسئول بسیج سازندگی ملایر گفت: از روز دوشنبه اردوی بسیج مهندسین و بسیج کشاورزی برای واکسیناسیون دام و طیور و مشاوره به کشاورزان در روستاهای مختلف برگزار می شوند.

وی به برگزاری رزمایش فاطمی ۲ اشاره کرد و گفت: این رزمایش به صورت کشوری از ۲۸ آبان به مدت ۱۰ روز در سراسر کشور توسط گروه های جهادی برگزار شده که در ملایر هم اجرا می شود.

آقابیگی با اشاره به فعالیت ۱۸۰ گروه جهادی در ملایر بیان کرد: از این تعداد ۵۰ گروه آن در حوزه عمرانی فعالیت داشته و ما بخش های فرهنگی، درمانی و در زمینه های دیگر فعالیت دارند.

, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,

, , ,

, , , ,

, , ,


انتهای پیام/

,
, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه