اخبار داغ

فرماندار شهرستان ری:

ری جوان‌ترین شورای معاونین استان تهران را دارد

ری جوان‌ترین شورای معاونین استان تهران را دارد
فرماندار شهرستان ری گفت: در بین شهرستان‌های استان تهران، شهرستان ری جوان‌ترین و متخصص‌ترین شورای معاونین را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حمید زمانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: ری در بین شهرستان‌های استان تهران، جوان‌ترین و متخصص‌ترین نیروهای شورای معاونین و مدیران را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی بیان کرد: مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری بدون تعلق خاطر به افراد و جریانات فکری و سیاسی کارها را با سرعت اجرایی کرده و امور را به پیش می‌برند.

,
فرماندار شهرستان ری حفاظت سرزمینی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی را از اولویت‌های کاری برشمرد و عنوان کرد: مبارزه با رانت‌خواری و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی با جدیت در حال انجام است.
,
زمانی تاکید کرد: کشور در شرایطی قرار ندارد که کارها پروژه‌ها و فعالیت‌ها تنها با منابع اعتباری و بودجه‌های دولتی پیش برود، از این‌رو راهی جز استفاده از ظرفیت و مشارکت بخش خصوصی برای پیشبرد امور وجود ندارد.
,
وی با اشاره به تحقق این مهم و پای کار آوردن پتانسیل بخش خصوصی در شهرستان ری، ادامه داد: پروژه شهر پروتئین شامل زنجیره کاملی از دامداری، کشتارگاه، سردخانه، صنایع بسته‌بندی و توزیع مستقیم برای عرضه به مراکز توزیع در تهران از این طریق ایجاد شده و دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
,
فرماندار شهرستان ری افزود: امور و فعالیت‌ها در این شهرستان به دور از پروتکل‌های سیاسی و اداری و با تکیه بر اصل کار جهادی با سرعت در حال انجام است، در حقیقت حرکت و نگاه جهادی و جرات در تصمیم‌گیری کارها را به پیش می برد و این نگاه، سیاست اصلی دولت مردمی سیزدهم است.
,
زمانی با تاکید بر اینکه کارها به سمت ایجاد روحیه امید در بین مردم کارها در حال انجام است، گفت: علاوه بر برخورد جدی با هر اقدامی که به کاهش ضریب امید در بین مردم منجر شود، هرگونه تصمیمات احساسی و ناگهانی که منجر به ایجاد تنش در شهرستان شود، ممنوع است.
,
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: درآمدهای انباشته شده‌ای در شهرستان ری وجود داشت که برای استفاده از آن‌ها با اولویت‌های کاری بر اساس نگاه جدید به منابع مالی، در بازه زمانی کمتر از دو ماهه قریب به ۳۰۰ میلیارد تومان تقسیم منابع شده و با تحویل همه منابع اعتباری، پروژه‌ها در حال اجرایی شدن است.
,
فرماندار شهرستان ری بیان کرد: دشمن در فتنه و اغتشاشات اخیر همه توان خود را به کف خیابان‌ها آورده ، در فضای امنیتی فعلی کشور باید به اهداف ستیز دشمن واقف شد.
,
زمانی تصریح کرد: فتنه اخیر ابدا موضوعی حزبی و جناحی نبوده، بلکه دشمن صراحتا عناد خود را با قرآن، اسلام و نظام و انقلاب علنی و روشن کرده است.
,
وی افزود: دشمنان و معاندان در جریان فتنه اخیر نتوانستند بدنه اجتماعی و اقتصادی جامعه را با خود همراه کرده و به میدان بیاورند، از این‌رو از سر عصبانیت به بازار هجوم بردند.
,
فرماندا شهرستان ری تاکید کرد: با این همه، فتنه اخیر دشمن با بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و موقعیت‌شناسی مردم راه به جایی نبرد و بار دیگر شکست را برای جبهه باطل رقم زد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه