اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری خبر داد:

ری؛ رتبه‌دار تولید محصولات کشاورزی در استان تهران

ری؛ رتبه‌دار تولید محصولات کشاورزی در استان تهران
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری گفت: شهرستان ری با تولید قریب به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تُن تولید، رتبه‌دار تولید محصولات کشاورزی در استان تهران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، علی عابدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: بخش‌های زراعت، دام، آبزیان، صنایع تبدیلی و تکمیلی، آب و خاک از زیربخش‌های حوزه کشاورزی به شمار می‌روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی بیان کرد: شهرستان ری با سطح زیر کشت حدود ۳۷ هزار هکتار اراضی کشاورزی، از قطب‌های تولید گندم، جو، ذرت و نباتات علوفه‌ای به شمار می‌رود.
,
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری عنوان کرد: با فعالیت ۲۰۷ واحد تولیدی، ۶ هزار و ۶۹۵ تُن گوشت قرمز و بیش از ۳۱۱ هزار لیتر شیر در ری تولید شده و این شهرستان از قطب‌های تولید محصولات دامی و لبنی در استان تهران به شمار می‌رود.
,
عابدی خاطرنشان کرد: شهرستان ری با تولید قریب به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تُن تولید، رتبه‌دار تولید محصولات کشاورزی در استان تهران است.
,
وی از تغییر کاربری اراضی کشاورزی به عنوان یکی از تهدیدات بزرگ برای به مخاطره افتادن امنیت غذایی یاد و تاکید کرد: جلوگیری از تغییر کاربری، حفظ اراضی، توسعه کشاورزی و افزایش تولیدات در بخش از مهمترین سیاست‌ها و اولویت‌های کاری در این راستا است.
,
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری افزود: یکی از اولویت‌های کاری وزارتخانه، توسعه کشت قراردادی و خرید تضمینی محصولات استراتژیک کشاورزی است و این مهم با محوریت کاهش مصرف آب و تولید بیشتر محصولات کشت قراردادی در دستور کار قرار گرفته است.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه