اخبار داغ

مسوول رسیدگی به امور مساجد شهرستان ری:

هر اقدامی به دور از تقوا، فسادزا است

هر اقدامی به دور از تقوا، فسادزا است
مسوول رسیدگی به امور مساجد شهرستان ری گفت: هر اقدام، تصمیم و کاری که با احکام و دستورات دین مبین اسلام فاصله داشته و از تقوا دور باشد، فسادزا بوده و انجام آن نادرست و ناصحیح است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حجت‌الاسلام شیخ حسن عامری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ری‌، اظهار کرد: یکی از بهترین راهکارها برای برون رفت از مشکلات و گرفتاری‌ها، بازگشت به قرآن و سنت پیامبر (ع) و اهل بیت علیهم‌السلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی با تاکید بر اینکه در نظام مدیریتی همگان باید خود را متعهد در قبال مسوولیت‌ها بدانند، بیان کرد: اینکه نظام جمهوری اسلامی را زمینه‌ساز حکومت جهانی می‌دانیم، بنابراین باید به گونه‌ای عمل کنیم که امام عصر (عج) می‌پسندد و هر کسی در هر جایگاه و مسوولیتی خود را نسبت به انجام درست وظایف موظف بداند.
,
 
,
مسوول رسیدگی به امور مساجد شهرستان ری عنوان کرد: دولت اسلامی در برداشتن هر قدم باید جامعه را در تربیت، آموزش، هنر، نشر و حتی مسائل عمرانی در هر اقدامی باید یک قدم به شرایط ظهور نزدیک کند.
,
 
,
عامری افزود: هر اقدام، تصمیم و کاری که با احکام و دستورات دین مبین اسلام فاصله داشته و از تقوا دور باشد، فسادزا بوده و انجام آن نادرست و ناصحیح است.
,
 
,
وی ادامه داد: اگر میخواهیم امور دنیوی خود را اصلاح کرده و کارمان خیر و برکت داشته باشد، راهی برای آن جز تقوا و جلب رضایت امام عصر (عج) وجود ندارد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه