اخبار داغ

گزارش دانا به بهانه پایان فصل اول؛

پوست شیر؛ لذت دیدن همراه با هیجان و استرس

پوست شیر؛ لذت دیدن همراه با هیجان و استرس
فصل دوم سریال شبکه نمایش خانگی «پوست شیر» از امشب آغاز می شود؛ سریالی که مخاطب را در قسمتهای قبلی با استرس و هیجانی دوست داشتنی همراه کرده است.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فصل دوم سریال «پوست شیر» از امشب و بدون هیچ وقفه ای بنا بر اعلام رسانه ها آغاز می شود؛ سریالی که قسمت هشتم آن با عنوان «پایان فصل اول» برای مخاطبان به نمایش درآمد و گویا قرار است ادامه این سریال با عنوان فصل دوم توسط فیلم نت منتشر شود. این مدل نحوه انتشار نخستین بار توسط سریال «خاتون» اجرا شد و دلیل این کار هم آماده نشدن پسا تولید سریال اعلام شده بود. اما حالا که بدون هچ وقفه ای قرار است قسمت نهم این سریال و یا به عبارتی فصل دوم آن منتشر شود، این نحوه انتشار چه دلیل منطقی می تواند داشته باشد؟!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پوست شیر,

به هر حال برادران محمودی با ساخت سریال «پوست شیر» که به جرات یکی از آثار برجسته این سال های شبکه نمایش خانگی است، تا اینجای کار به گفته بسیاری از کارشناسان سینما توانسته اند یک سر و گردن از باقی آثار منتشر شده در VOD ها پیشی بگیرند و این ادعا را می شود هم در بازی ها و هم در کارگردانی و فیلمنامه به وضوح تماشا کرد؛ در آخرین قسمت فصل اول مخاطب آنقدر درگیر نفس های تند و با استرس سکانس های پایانی می شود که باید به این کارگردانی دست مریزاد گفت.

, برادران محمودی, سریال, پوست شیر, شبکه نمایش خانگی, VOD,

بازیگران مکمل این سریال آنقدر به خوبی از ایفای نقش خود برآمده اند که ندیدن بازی آنها بی انصافی در نگاه و قلم است؛ علیرضا کمالی در نقش رضا پروانه، ژیلا شاهی در نقش مژگان و مهرداد صدیقیان در نقش صدرا به ترتیب بازی های فوق العاده ای در این سریال به نمایش گذاشته اند؛ بازیگرانی که شاید در فیلم و سریال های دیگر و در غیاب بزرگانی چون شهاب حسینی و هادی حجازی فر، نقش اول آن پروژه باشند.

,

, ,

مرور کارنامه برادران محمودی

,

برادران محمودی ابتدای دهه نود بود که با فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» همه را غافلگیر کردند و این فیلم برای آنها جوایز بسیاری از جشنواره های داخلی و خارجی به همراه داشت؛ از سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم فجر تا جایزه های خانه سینما برای ساعد سهیلی و نادر فلاح در نقش اصلی و مکمل بازیگری؛ حالا بماند جایزه های جشنواره های فیلم جایپور، تورنتو و مراکش...

, برادران محمودی, ...,

معمولا در همه فیلم ها و سریال هایی که این دو برادر تولید کرده اند، یکی در نقش کارگردان و دیگری تهیه کننده ظاهر شده و بعضا فیلمنامه و یا نویسندگی سریال را نیز برعهده داشته اند؛ سال 95 بود که با سینمایی «رفتن» تجربه دیگری در دنیای فیلمسازی خلق می کنند؛ هرچند این فیلم نتوانست موفقیت های فیلم نخست آنها را تکرار کند، اما دغدغه اصلی فیلمسازی این دو برادر یعنی گفتن درد و رنج مهاجران افغانستانی به خوبی در این فیلم ها به نمایش گذاشته می شود تا جاییکه سه فیلم «چند متر مکعب عشق»، «رفتن» و فیلم بعدی آنها یعنی «شکستن همزمان بیست استخوان» به عنوان نمایندگان سینمای افغانستان راهی اسکار می شوند.

,

اما سال 97 نوید برخلاف کارنامه کاری برادران محمودی و دغدغه های مشترکشان، فیلم اپیزودی «هفت و نیم» را کارگردانی می کند؛ فیلمی به تهیه کنندگی جمشید که ماجرای زندگی هفت دختر افغانستانی و ایرانی را در هفت اپیزود به صورت سکانس پلان روایت می‌کند

,

 نوید سال 98 این بار هم به تهیه کنندگی برادرش جمشید، فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» را کارگردانی می کند که دو جایزه بهترین فیلم جشنواره های بوسان و مالزی را برای آنها به ارمغان دارد؛ هرچند بازی علی شادمان و ندا جبرائیلی از نگاه داوران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر غافل نمی ماند و هر دو به عنوان نامزد بهترین بازیگر انتخاب می شوند؛ فیلمی که این بار هم به موضوع مهاجرت چند دختر و پسر افغانستانی به اروپا و مشکلات بر سر راه آنها می پردازد.

,

حالا پس از کوله باری از تجربه، جمشید در مقام کارگردانی و نویسندگی سریال «پوست شیر» را به تهیه کنندکی نوید برای شبکه نمایش خانگی تولید و منتشر کرده اند؛ سریالی در ژانر ملودرام و معمایی پلیسی که تا بحال علاوه بر استقبال فوق العاده مخاطبان، نظر مثبت منتقدان را نیز به همراه داشته است؛ سریالی که از امشب فصل دوم آن آغاز خواهد شد تا تماشاگران را به مانند قسمت های قبل، پر از استرس و هیجان کند.

,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, بیشتر بخوانید؛,

غرش حجازی فر این بار در پوست شیر

, غرش حجازی فر این بار در پوست شیر,

درخشش برادران محمودی در پوست شیر

, درخشش برادران محمودی در پوست شیر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه