اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال‌وبختیاری:

بسیج سازندگی گام بلندی برای آبادانی کشور برداشت

بسیج سازندگی گام بلندی برای آبادانی کشور برداشت
نکونام گفت: در راستای سازندگی اول انقلاب حرکت خوب و سیمایی که شکل گرفت جهاد سازندگی بود و خوش درخشید و عمران‌ها و آبادانی‌ها ایجاد کرد و خدمات زیادی در آن عصر انجام شد که این بسیج سازندگی امروزه بعد آن زمان گام بلندی را برای آبادانی کشور برداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی 2 که صبح امروز در مجمتع فرهنگی اقامتی لاله شهرکرد برگزار شد، ضمن آرزوی توفیق بسیجی بودن برای خود و همه مسئولان و مردم اظهار کرد: تشکیلات بسیج که مطلعق به همه ملت و آحاد جامعه است و برای همه بستر ها گشوده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

نماینده ولی فقیه در استان گفت: بسیج از بایدهای مهم انقلاب اسلامی است و اگر انقلاب می خواهد راه خودش را ادامه دهد و به مقصد برسد در سایه بسیج به سر انجام می رسد.

وی تصریح کرد: امام راحل(ره) با یک عنایت غیبی بسیج را تشکیل داد و حتما از الطاف خفیه و آشکار حضرت باری تعالی به امام و انقلاب و مردم بسیج بود که خدا به قلب و دل این مرد پاک از کوچه و خیابان این مملکت بسیج را جوشاند و به همه روحیه بسیجی بخشید و همه را در این مسیر نورانی وارد کرد تا همه خود را صاحب انقلاب بدانند.

وی عنوان کرد: در راستای سازندگی اول انقلاب حرکت خوب و سیمایی که شکل گرفت جهاد سازندگی بود و خوش درخشید و عمران ها و آبادانی ها ایجاد کرد و خدمات زیادی در آن عصر انجام شد که این بسیج سازندگی امروزه بعد آن زمان گام بلندی را برای آبادانی کشور برداشت.

نکونام افزود: بسیج سازندگی پیوندها و خدمات زیادی را در کشور انجام داد، بسیج سازندگی در حال و حاضر نیز گام بلندی را برداشته است و خاطرات دوران اول انقلاب را زنده کرد.

وی عنوان کرد: کمک های مومنانه امروز به همنوع و جامعه ایمانی را زنده کرد و کار بسیار بزرگی بود، در هرجای این کشور حضور پیدا کردید و کار جهادی کردید و از مشکلات گره‌گشایی کردید.

امام جمعه شهرکرد جهاد در عرصه کرونا و در هر عرصه دیگر در کشور را با ارزش دانست و گفت: جهادگران ما امروز در تمامی عرصه ها به امام زمانمان(عج) لبیک گفتند، ما بیش از دیروز و امروز برای تداوم انقلاب به این روحیه‌ها نیاز داریم.

وی افزود: دولتمردان امروز در عرصه جهادی همسو هستند و تلاش می کنند نواقصی هم که هست برطرف شود، هستند افرادی و چهره هایی که به هر شکل ممکن با دولت و انقلاب همراهی نمی کنند، اینها نواقص است که حضور جهادگران می توانند این نواقص را برطرف کنند.

نکونام افزود: جهادگران در کنار کار جهادی خود به دو امر بصیرت یعنی شناخت دوست و دشمن و شناخت فتنه ها و در دومین امر به مسئله توفیق و باور ها باید توجه ویژه ای شود.

نکونام ضمن بیان اینکه فتنه این روزها هم جمع خواهد شد گفت: اغتشاشات امروز چیز تازه ای نیست و انقلاب اسلامی از اول وجودش شبیه به این نا امنی ها را تجربه کرده است، به حمدالله دست این ها هم رو خواهد شد و در همه ایران تحمل صورت گرفته است و این ها هم رفع خواهد شد.

نماینده ولی فقیه استان چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: فتنه تمام نمی شود و باید در کنار کار جهادیمان فتنه شناس باشیم، به روایت از حضرت محمد(ص) فتنه سخت تر فتنه دجال فتنه های درونی است که بسیار خطرناک است باید فتنه ها ببینیم و بشناسیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر باور نباشد کار جهادی ما اثری نمی دهد و مطالبات را بالا می برد و به اشکال مختلف کاری می کند که ضرر کار بیشتر از نفعش می شود، پس باید کاری که انجام می دهیم باور داشته باشیم، باور به خدا و باور به مرگ نیز در کار جهادی، بسیجی بودن و ماندگاری ما اثر می گذارد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه