اخبار داغ

مربی وشوو:

خدمات بسیج در روزهای سخت کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست

خدمات بسیج در روزهای سخت کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست
داوود عادلی گفت: اگر امروز می بینیم که دشمن بر علیه بسیج در حال فعالیت است به این علت است که این نیرو در حال خدمتگزاری به مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود عادلی از ورزشکاران شهرستان چابهار و مربی رشته ورزشی ووشو در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در خصوص بسیج باید گفت که بسیج دیگر از بین نمیرود و به عقب برنمی گردد و حتی ضعیف هم نمیشود و روز به روز هم قوی تر میشود  و رشد می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,

وی با بیان اینکه بسیج در کشوری مثل ایران پای گرفت و رشد کرد،تصریح کرد: در حال حاضر مشاهده می شود که در کشورهای منطقه نیز از بسیج الگو برداری شده و پایه های این شجره طیبه پایه ریزی شده است.

 عادلی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها به کمک کشور آمده است،یادآور شد: در همه روزهای سخت کشور نظیر همین بیماری کرونا و بلایای طبیعی در اقصی نقاط کشور اتفاق افتاده اولین ارگانی که به کمک مردم شتافته بسیج بوده و مردم هم قدردان این جهادگران بی ادعا هستند.

این وزرشکار چابهاری با اشاره به اینکه،بسیج توجه زیادی به عرصه ورزش نیز دارد،خاطرنشان کرد: خیلی از قهرمانان ورزشی همین شهرستان چابهار و نقاط مختلف استان از بسیجیان بودند که در مواقع مورد نیاز بسیج وار و جهادی وار به کمک مردم شتافتند.

 عادلی با بیان اینکه امروز نام بسیج تیری به قلب استکبار جهانی شده است،یادآورشد: اگر مشاهده می شود که تمامی دشمنان و معاندین بر علیه بسیج و منش بسیج در حال فعالیت هستند به این علت است که این نیروی یک نیروی مخلص و خدمتگزار است و آنها نمی خواهند این گونه نیرویی در کشور وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه