اخبار داغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

اشتغال ۸ هزار نفر دستاورد صنایع تبدیلی و غذایی کشاورزی در سیستان و بلوچستان

اشتغال ۸ هزار نفر دستاورد صنایع تبدیلی و غذایی کشاورزی در سیستان و بلوچستان
سید حسینی گفت: در راستای ارتقای زنجیره ارزش تولید و صادرات محصولات کشاورزی فرآوری شده زمینه اشتغال بیش از هشت هزار نفر در عرصه صنایع تبدیلی و غذایی کشاورزی فراهم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، سید محمدرضا سید حسینی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در جریان بازدید از صنایع تبدیلی و غذایی شیلاتی شهرستان دشتیاری بیان کرد: در راستای ارتقای زنجیره ارزش تولید و صادرات محصولات کشاورزی فرآوری شده با هدف ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزایی برای بهره برداران، یک برنامه ۵ ساله برای ارتقا و توسعه واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی استان در زیر بخش‌های کشاورزی تدوین شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

وی افزود: براساس این برنامه در پایان سال ۱۴۰۵، ۴۶۳ هزار و ۴۰۰ تن ظرفیت  صنایع تبدیلی و تکمیلی سیستان وبلوچستان افزایش خواهد یافت.

سید حسینی تصریح کرد: هم اکنون استان دارای۲۶۷ واحد صنایع تبدیلی و غذایی با ظرفیت ۱ میلیون ۳۹۰ هزار تن می باشد که ظرفیت اشتغال حدود۸ هزار نفر را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: در این برنامه برای سال ۱۴۰۱،راه اندازی ۲۹ واحد صنایع تبدیلی و غذایی جدید با ظرفیت ۷۹ هزار تن و ایجاد زمینه شغلی برای ۳۲۵ نفر هدفگذاری شده است.

به گفته این مقام مسئول؛ سالیانه ۴ میلیون تن انواع محصولات زراعی، باغی، دامی و شیلاتی در سیستان‌وبلوچستان تولید می‌شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه