اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

موزه دفاع مقدس استان مرکزی به پاتوق جوانان و پیشکسوتان تبدیل شده است

موزه دفاع مقدس استان مرکزی به پاتوق جوانان و پیشکسوتان تبدیل شده است
کریمی گفت:در سال‌جاری بیش از ۷ هزار نفر از دانش آموزان و دانشجویان استان مرکزی در طرح اردوی یک روزه شهید مجید ایزد پناه شرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در آیین بازدید دانش آموزان اراکی از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان اظهار داشت: دفاع مقدس هویت ارزشمند ملت ایران است و امروز وظیفه هر ایرانی گرامیداشت زنده نگه داشتن یاد و شهدا و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: از برکات مهم کنگره شهدای استان مرکزی تکمیل موزه دفاع مقدس استان به عنوان هویت مردم استان مرکزی است که خوشبختانه امروز به پاتوق جوانان و پیشکسوتان دفاع مقدس تبدیل شده و بستری مهم برای تحقق جهاد تبیین است.

,

سرهنگ کریمی ادامه داد: یکی از مهمترین رسالت های مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جلوگیری از تحریف دفاع مقدس و انتقال فرهنگ نجات بخش دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان است که به برکت کنگره شهدای استان مرکزی طی ۳ سال گذشته اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

,

وی اضافه کرد: اجرای طرح شهید مجید ایزد پناه با محوریت دانش آموزان و دانشجویان مهمترین برنامه مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس است که این طرح با رویکرد جهاد تبیین اجرا می شود.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه در سال‌جاری بیش از ۷ هزار نفر از دانش آموزان و دانشجویان استان مرکزی در طرح اردوی یک روزه شهید مجید ایزد پناه شرکت کردند،گفت: جوانان و نوجوانان در این طرح از نزدیک با حماسه های استان مرکزی در دفاع مقدس آشنا می شوند و این طرح با قوت تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

,

وی خاطر نشان کرد: در کنار اجرای اردوی یک روزه شهید مجید ایزد پناه طرح ها و برنامه های زیادی از ۷ سال گذشته در استان مرکزی به برکت کنگره شهدا آغاز شده و رویکرد فعالیت های گام دوم کنگره جهاد تبیین است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه