اخبار داغ

بسیجی نخبه‌ای که هزاران نفر را آموزش داد؛

هنرمندان بسیجی استان بوشهر در همه ابعاد تولید محتوا می کنند

هنرمندان بسیجی استان بوشهر در همه ابعاد تولید محتوا می کنند
در حال حاضر نیروهای بسیجی استان بوشهر می‌توانند در ابعاد مختلف تولید محتوا فعالیت کنند چه نقاشی دیجیتال باشد چه پوستر و چه موشن گرافی ما می‌توانیم به راحتی در همین زمینه‌ها این هنرمندان را شناسایی بکنیم پرورش داده و به بهترین دوره‌های کشوری بفرستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در آستانه ی هفته ی بسیج به سراغ یکی از نخبه های بسیجی رفتیم که در زمینه ی تولید محتوا در استان بوشهر فعالیت می کند و تا کنون تعداد بالایی از بسیجیان و علاقه مندان به هنرهای گرافیکی و دیجیتال را آموزش داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

در ادامه گفت و گوی تفصیلی ما با این بسیجی فعال عرصه ی تولید محتوا را در اختیار مخاطبان سپاس قرار می دهیم.

,

آقای احمدی خودتان را به طور کامل معرفی کنید و از سوابق فعالیت هایتان بگویید؟

, آقای احمدی خودتان را به طور کامل معرفی کنید و از سوابق فعالیت هایتان بگویید؟,

 بسم الله الرحمن الرحیم عباس احمدی هستم مسئول مرکز متنای فضای مجازی استان بوشهر بنده فعالیت خودم را از سال ۹۴ در این زمینه شروع کردم و آموزشی در زمینه میکس صدا و با نرم‌افزار ادوبی آدیشن در سایت فرانش بارگذاری کردم و از همان سال تا کنون به تدریس این رشته مشغول به تدریس هستم.

,

در سال ۹۸ وارد قسمت تولید محتوای بسیج شدم و در همان سال هم بود که دوره‌های مجازی کشوری را برگزار کردم.  همچنین دوره‌ای برای استان ایلام و برای استان خراسان رضوی که دومین دوره که برای خراسان رضوی برگزار شد یک دوره کشوری بود که از کل کشور در آن شرکت می‌کردند و حدود ۷۰۰ شرکت‌کننده داشت. در این دوره توفیق داشتم که آموزش برنامه‌های موبایل را به این قشر از بسیجیان و نیروهای انقلابی آموزش دهم و در سال بعد نیز ارائه‌ی آموزش خود را ادامه دادم همچنین کلاس‌های حضوری و مجازی را در شهرستان خودمان یعنی دشتی و در بیش از چند شهرستان استان بوشهر برگزار کنیم.

,

ما در سال ۱۴۰۱ موفق شدیم چند دوره و کارگاه حضوری برگزار کنیم که میانگین شرکت‌کنندگان بین ۵۰ تا ۸۰ نفر بوده که هرکدام در شهرهای عسلویه، دلوار، دیلم و چغادک دوره های حضوری برگزار کنیم.

,

در همین ایام در شهر چغادک و بوشهر چندین دوره‌ی حضوری آموزش تولید محتوا برگزار کردیم.

,

در زمینه فعالیت های گرافیکی به کدام بخش بیشتر علاقه دارید؟

, در زمینه فعالیت های گرافیکی به کدام بخش بیشتر علاقه دارید؟,

 کدام روش را خواهیم داشت بنده به بحث آموزش علاقه دارند و در زمینه‌ استعدادیابی نیروها در زمینه‌های گرافیکی هم فعالیت می‌کنم و به این کار خیلی علاقه دارم و عشق می‌ورزم در همین راستا دوست دارم بسیجیانی دارای استعداد درزمینه‌ی تولید محتوا را هر زمانی از تولیدات دیجیتال و زمینه‌ی گرافیکی آن‌ها را رشد دهم و با بهترین مدرسین کشور و استان آشنا کنم. ما آن‌ها را هدایت می کنیم به سمت و سویی که خود را ارتقا دهند و پیشرفت کنند تا به سطح قابل قبولی برسند.

,

 ما فرایند تبدیل شدن یک شخص غیرحرفه‌ای به حرفه‌ای را می‌گوییم و اگر شخصی بخواهد در زمینه طراحی پوستر حرفه‌ای شود از من می‌پرسد و می‌خواهد که توضیح دهیم، چه مراحلی را باید طی کند چه دوره‌ای را پشت سر بگذارد و چه مواردی را بداند که بتواند یک مدرس یا یک پوستر ساز حرفه‌ای شود. همچنین در زمینه‌های دیگری که ما فعالیت می‌کنیم و دوره‌های آموزشی برگزار می‌کنیم می‌توان به زمینه نقاشی دیجیتال ، موشن گرافیک اشاره کرد که افراد با استعداد را به سمت و سوی حرفه ای شدن هدایت می‌کنیم.

,

, ,

چه برنامه هایی برای آینده در نظر دارید؟

, چه برنامه هایی برای آینده در نظر دارید؟,

امسال این افتخار را داشتیم که اولین مدرس نقاشی دیجیتال با موبایل را برای آموزش این نوع نقاشی در استان بوشهر شناسایی کنیم از استان خودمان و این دورها را در سطح استان برگزار کردیم و  در اختیار داوطلبان به فعالیت در زمینه‌ها قرار دادیم که این بزرگواران استفاده کنند.در همین راستا، چند روز پیش در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج که به‌صورت حضوری و مجازی برگزار شد  افرادی که توی آن شرکت کرده بودند پوسترهای خوبی به همراه، متون و نقاشی‌های دیجیتال حرفه‌ای طراحی کردند که نشان‌دهنده‌ی  ظرفیت و پتانسیل بالا در بسیجیان و نیروهای انقلابی است.

,

در حال حاضر نیروهای بسیجی استان بوشهر می‌توانند در ابعاد مختلف تولید محتوا فعالیت کنند چه نقاشی دیجیتال باشد چه پوستر و چه موشن گرافی ما می‌توانیم به راحتی در همین زمینه‌ها این هنرمندان را شناسایی بکنیم پرورش داده و به بهترین دوره‌های کشوری  بفرستیم. کار ما به اینجا ختم نمی‌شود و افرادی که دچار کمبود امکانات هستند را هم درواقع حمایت می‌کنیم و پروژه‌هایی به آن‌ها واگذار می‌کنیم تا انشالله هم پیشرفت سریع‌تر داشته باشند و هم سریع‌تر به‌جاهای مختلف معرفی شوند تا در این زمینه به کسب درآمد برسند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه