اخبار داغ

فرمانداران سیستان و بلوچستان:

بسیج؛ پرچم‌دار سازندگی و طلایه‌دار محرومیت زدایی است

بسیج؛ پرچم‌دار سازندگی و طلایه‌دار محرومیت زدایی است
شماری از فرمانداران سیستان وبلوچستان با بیان اینکه هر کس تفکر خدمت به مردم دارد بسیجی است، گفتند: بسیج؛ پرچم‌دار سازندگی و طلایه‌دار محرومیت زدایی بوده وشنیدن نام بسیج یادآور جوشش امید در اوج ناامیدی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، همزمان با هفته بسیج شماری از فرمانداران سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بسیج همیشه در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور ایران بوده است، گفتند: بسیج در رفع محرومیت ها و در تمامی عرصه ها پیشتاز است.

بسیج برای خدمت رسانی به مردم صادقانه در میدان است

عبدالغفور هوت، فرماندار شهرستان کنارک در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن تبریک ایام به مناسبت هفته بسیج، بیان کرد: همان طور که امام راحل فرمودند "بسیج، شجره طیبه است" و مختص به یک قشر، حزب و مذهب نیست بلکه متعلق به همگان است.

وی با بیان اینکه همه مردم بسیجی هستند و هر کس تفکر خدمت به مردم دارد بسیجی است، گفت: بسیج از مردم برای مردم و با مردم است، حل مشکلات مردم و خدمت گذاری به مردم از ویژگی های بسیجی بودن به شمار می رود.

فرماندار کنارک با بیان اینکه شنیدن کلمه "بسیج" به انسان حس آرامش و امنیت می دهد، افزود: اقداماتی که بسیج در تمام عرصه های محرومیت زدایی، ورزشی، اقتصادی، راه ها، کرونا و ... انجام داده بی نظیر است.

هوت با اشاره به اینکه بسیج راهگشای مشکلات بوده و اقدامات موثر و مفیدی انجام داده است، اضافه کرد: توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر که تنها بخشی از خدمات بسیج است توانسته در راستای کاهش آلام مردم مرهمی بر زندگی نیازمندان باشد که جای تقدیر و تشکر دارد.
 
بسیج در رفع محرومیت از چهره روستاها پیشتاز است

مرتضی سایگانی، فرماندار قصرقند در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه بسیج نشات گرفته از عشق، ایثار، علاقه و تعهد به خدمت است، گفت: بسیجیان در حوزه های مختلف محرومیت زدایی، در عرصه های بهداشت و درمان مانند مهار ویروس منحوس کرونا خدمات بی شماری ارائه کرده اند که علاوه بر کاهش آلام مردم منجر به رفع چهره محرومیت از روستاها شده است.
 
بسیج کامل ترین و جامع ترین مکتب فکری مورد نیاز جامعه بشری است
 
ابوذر مهدی نخعی، فرماندار زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: کامل ترین تعریف درمورد بسیج را مقام معظم رهبری فرمودند که بسیج یک تفکر و اندیشه است و مجموعه ای از یک سازمان کامل از اندیشه مبانی دینی که تاکید آن بر مسئولیت انسان نسبت به جامعه پیرامون و کل بشریت دارد.

وی افزود: بسیج کامل ترین و جامع ترین مکتب فکری مورد نیاز جامعه بشری است و سازمان تجلی و عینیت تفکر که بهترین و فاخرترین کارها در حوزه های مختلف از دایره بسیج اتفاق می افتد.

فرماندار زاهدان تصریح کرد: همه ما باید به این یادگار ارزشمند امام راحل افتخار کنیم و تنها یدک کشیدن نام بسیج کافی نیست و باید کلمه بسیج در زندگی همه افراد معنا و مفهوم پیدا کند.

وی بسیج را یک مجموعه خدمتگزار خواند و ادامه داد: این مجموعه پیشروتر از سایر دستگاه‌ها در امر خدمت رسانی، محرومیت زدایی و توان جهادی شبانه‌ روز در حال خدمت به مردم است.

نخعی گفت: بهترین خروجی در حوزه های مختلف تفکر بسیجی بوده، در حوزه محرومیت زدایی که یکی از اولویت ها و نیاز اساسی سیستان و بلوچستان در امر جهاد آبرسانی است بسیج و سپاه اقدامات بسیار شاخصی انجام داده است.
 
بسیج حس امنیت، پیشرفت و سازندگی را برای انسان تداعی می کند
 
میثم برازنده، فرماندار هیرمند بیان کرد: بسیج نهادی اجتماعی با ابعاد متعدد است که در این نگرش دیگر صرفا سازمان نظامی نیست که فقط در زمان جنگ و برای دفاع در مقابل دشمن شکل گرفته باشد بلکه نهادی وسیع و پاسخگویی نیازهای اساسی و حیاطی جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
, بسیج برای خدمت رسانی به مردم صادقانه در میدان است, بسیج برای خدمت رسانی به مردم صادقانه در میدان است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, بسیج در رفع محرومیت از چهره روستاها پیشتاز است, بسیج در رفع محرومیت از چهره روستاها پیشتاز است,
,
,
,
, بسیج کامل ترین و جامع ترین مکتب فکری مورد نیاز جامعه بشری است, بسیج کامل ترین و جامع ترین مکتب فکری مورد نیاز جامعه بشری است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, بسیج حس امنیت، پیشرفت و سازندگی را برای انسان تداعی می کند, بسیج حس امنیت، پیشرفت و سازندگی را برای انسان تداعی می کند,
,
,


وی بیان کرد: وقتی نام بسیج به میان می آید احساس امنیت، پیشرفت، توسعه و سازندگی در انسان شکل می گیرد.
 
بسیج؛ جوشش امید در اوج ناامیدی است
 
حسین سنجرانی فرماندار شهرستان زابل در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته بسیج  بیان کرد: واژه بسیج یادآور دوران شیرین دفاع مقدس در جهت مقاومت وایستادگی در مقابل دشمنان است و در واقع بسیج یعنی به هم پیوستگی و هم سویی انسانهایی که دارای یک فکر واحد و جویای یک هدف هستند؛ بسیج حرکت و مسافرت به عالم اعلاست.

وی افزود: بسیج نهادی است وسیع و پاسخگوی نیازهای اساسی جامعه و  شجره طیبه و درخت تنومندی است که شکوفه های آن بوی حدیث عشق می دهد.

سنجرانی تصریح کرد: شنیدن نام بسیج در سراسر ایران و دور افتاده ترین نقاط این مرز و بوم همواره یادآور جوشش امید در اوج ناامیدی است و بسیج عصاره همه خوبی ها و ارزش های یک جامعه را می تواند نشان دهد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج همیشه در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران بوده است و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.          

سنجرانی ادامه داد: حضور بسیج در عرصه های امنیت و سلامت و سایر عرصه های خدمت رسانی و سازندگی خود نشانگر اهمیت این نهاد مردمی است.

فرماندار زابل ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه همه بسیجیان جهادگر و پیشگام در عرصه‌های مختلف گفت:امید است این نهاد مردمی مثل گذشته گره گشای مشکلات جامعه در کوران حوادث سخت بوده و با صلابت به حرکت خویش ادامه بدهد.
 
انتهای پیام/

,
,
,
, بسیج؛ جوشش امید در اوج ناامیدی است, بسیج؛ جوشش امید در اوج ناامیدی است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه