اخبار داغ

ایران میزبان نخستین همایش مقاومت دانش‌آموزی جهان اسلام شد

نوری: سند تحول بنیادین ۱۰ سال معطل مانده اما سند ۲۰۳۰ را تصویب و اجرا کردند

نوری: سند تحول بنیادین ۱۰ سال معطل مانده اما سند ۲۰۳۰ را تصویب و اجرا کردند
وزیر آموزش و پرورش به سند تحول بنیادین که در سال ۹۰ تصویب شد، اشاره کرد و گفت: هنوز برای این سند کاری انجام نگرفته بود که سند ۲۰۳۰ را در دولت تصویب و بر اجرای آن تأکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف نوری صبح روز پنجشنبه در گلزار شهدای بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج که امنیت را برای همگان فراهم آورده‌اند اظهار داشت: از ۲ هزار و ۲۰۰ شهید که در این دیار خون‌رنگ، جانشان را فدای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند، تعداد ۴۴۱ دانش‌آموز و ۱۱۱ معلم شهید شده‌اند که این برای ما مسئولیت‌آفرین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حوادث هفت تیر و هشت شهریور سال ۱۳۶۰ بیان داشت: در آن زمان اوضاع به گونه‌ای بی‌ثبات بود که کسی تصور نمی‌کرد جمهوری اسلامی بتواند برگردد ولی محاسبات آن‌ها از این جهت غلط بود که نمی‌دانستند در استانی مانند بوشهر ۲۴۰ سال پیش هلندی‌ها و پرتغالی‌ها و ۱۰۰ سال پیش انگلیسی‌ها را همین مردم با دست خالی شکست داده بودند.
,
 
,
نوری افزود: امروزه با استفاده از جنگ‌های نامتقارن و نوین، نسل جدید را در بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات تحت تأثیر قرار دادند تا از غرائز این بچه‌ها در راستای اهداف شیطانی خود استفاده کنند؛ بنابراین زمینه را فراهم کردند که مدارس ما تعطیل شود تا بچه‌های ما در زمین آن‌ها بازی کنند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: زمانی که مدارس ما تعطیل بود، مدارس آن‌ها باز بود و سازمان‌های بین‌المللی یکبار هم تذکر ندادند که بچه‌ها از تحصیل باز می‌مانند.
,
 
,
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دشمن، آینده سازان مملکت را مورد هدف قرار داده عنوان کرد: بچه‌های ما تحت شدیدترین تحریم‌ها توانسته‌اند بیش از ۱۰۰ عنوان رتبه‌های جهانی در حوزه‌های نانو، بایو، سلول‌های بنیادی، استفاده صلح‌آمیز از انژی‌های هسته‌ای، سد سازی و ساخت ناو کسب کنند.
,
 
,
نوری به سند تحول بنیادین که در سال ۹۰ تصویب شد، اشاره و تصریح کرد: هنوز برای این سند کاری انجام نگرفته بود که سند ۲۰۳۰ را در دولت تصویب و بر اجرای آن تأکید کردند.
,
 
,
وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: هر حرکتی که انجام می‌شود و هر جهاد علمی باید نتیجه‌اش استکبار ستیزی و استقرار عدالت باشد که این ایام یادآور همین موارد است.
,
 
,
همچنین بر پایه این گزارش وزیر آموزش و پرورش صبح امروز با استقبال استاندار بوشهر و مسئولان دستگاه‌های اجرایی وارد فرودگاه بوشهر شد و در فرودگاه این شهر در جمع خبرنگاران بررسی مسائل و مشکلات استان بوشهر را از اهداف مهم سفر این استان دانست و اظهار داشت: ظرفیت‌های خوبی در آموزش و پرورش استان بوشهر وجود دارد و در کنار آن حل مشکلات حوزه زیرساختی و نیروی انسانی در دستور کار قرار دارد.
,
 
,
یوسف نوری از اجرا طرح رتبه‌بندی معلمان در سراسر کشور خبر داد و بیان کرد: بازنگری محتوای کتاب‌های درسی در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش است.
,
 
,
نشست در شورای آموزش و پرورش، گفت‌وگو با منتخبان معلمان و دانش‌آموزان، نشست با خیرین مدرسه‌ساز، معلمان و دانش‌آموزان، افتتاح پروژه آموزشی و آغاز عملیات اجرایی هنرستان فنی از جمله برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش به استان بوشهر است. حضور در گلزار شهدا بوشهر نخستین برنامه سفر وزیر آموزش و پرورش بود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه