اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان:

تاریخ شفاهی فرماندهان دفاع مقدس، گنجینه تاریخی است

تاریخ شفاهی فرماندهان دفاع مقدس، گنجینه تاریخی است
رشیدی با بیان اینکه تاریخ شفاهی فرماندهان 8 سال دفاع مقدس، گنجینه تاریخی است، گفت: تاکنون مصاحبه تاریخ شفاهی از ۱۴۵ نفر از فرماندهان دوران دفاع مقدس انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محسن رشیدی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یکی از ماندگارترین دوران تاریخ انقلاب اسلامی ایران است؛ تاریخ شفاهی فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، گنجینه تاریخی است که ثبت و ضبط این خاطرات می تواند رشادت و از جان گذشتگی رزمندگان را به نسل های بعدی منتقل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: بیان حوادث و تحولات در هشت سال جنگ تحمیلی یکی از مهمترین برنامه هایی است که در اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفته و فرماندهان دوران دفاع مقدس در این برنامه، خاطرات و همه اقدامات دوران دفاع مقدس را بیان می کنند.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: برهمین اساس تاکنون مصاحبه تاریخ شفاهی از ۱۴۵ نفر از فرماندهان انجام شده که همه این مصاحبه ها در قالب کتاب منتشر و در اختیار نسل جوان قرار می گیرد.

,

رشیدی بیان کرد: ایستادگی و مقاومت مهمترین رمز دوران دفاع مقدس بود که تلاش می شود تا در این برنامه ها این دو مولفه مهم را که عامل اصلی پیروزی ایران شد، به نسل های بعدی انتقال داده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه