اخبار داغ

رئیس‌جمهور:

مردم مهم‌ترین مولفه قدرت در انقلاب هستند

مردم مهم‌ترین مولفه قدرت در انقلاب هستند
رئیس جمهور گفت : بر خلاف برخی کشورهای دیگر که در آن‌ها تجهیزات و توان نظامی مولفه قدرت به حساب می‌آید، مردم مهم‌ترین مولفه قدرت در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در دیدار مردمی با مردم شهرستان اسلامشهر که در ورزشگاه آپرین این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد:  مردم اسلامشهر در این ۴۳ سال سپری شده از عمر انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف انقلاب افتخار آفریده‌اند و سند این ادعا ۱۰۰۰ شهیدی است که این منطقه تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی افزود: نقطه مشترک همه مردم این منطقه زندگی با سلامت، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، پاس‌داری و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و خون شهیدان است.
,
 
,
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در حالی که پشتوانه و مولفه قدرت در کشورهای دیگر سلاح و تجهیزات نظامی آنان به شمار می‌رود که در کشور ایران مردم مهم‌ترین مولفه قدرت به شمار می‌روند و این اراده مردم انقلاب اسلامی است که دشمن را نا امید و ناکام کرده است.
,
 
,
رئیسی با تاکید بر ضرورت مقابله با فساد و فسادزدایی در کشور، تصریح کرد: ذات انقلاب اسلامی با هرگونه فقر و فساد در تضاد است و برنامه دولت اسلامی این است که هیچگونه فساد را در هر زمینه برنتابد .
,
 
,
وی با اشاره به برخی مشکلات پیش روی مردم به ویژه شهروندان شهرستان اسلامشهر، ادامه داد: مسئله بیکاری بسیار خانواده‌های اسلامشهری را رنج می‌دهد و باید اشتغالزایی انجام بشود که پروژه بندر خشک آپرین می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات مردم در حوزه اشتغال را حل کند و این پروژه باید حداکثر ظرف ۲ ماه آینده راه اندازی بشود.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه