اخبار داغ

رییس مرکز فضای مجازی بسیج خراسان رضوی:

ضرورت ایجاد ظرفیت اعتباری و سرمایه گذاری برای تولید محتوا

ضرورت ایجاد ظرفیت اعتباری و سرمایه گذاری برای تولید محتوا
امینی فر گفت: برای ترویج گفتمان انقلاب نیازمند محتوای اثر گذار هستیم و اگر نتوانیم با بهترین تفکر محتوای مناسب در قالب های مختلف تولید کنیم ضرر کردیم، لذا محتوا بعنوان مهمات در جنگ سایبری اولویت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ عبداله امینی فر، رییس مرکز فضای مجازی بسیج خراسان رضوی صبح امروز در گردهمایی گردانهای سایبری بسیج تربت حیدریه به لایه‌های موجود در فضای مجازی اشاره و اظهار داشت: در لابه ساخت و سخت افزارها همه زیرساخت ها در اختیار طرف مقابل است و بخش عمده ای از آن خارجی است و ما هیچ‌ زیر ساختی در این حوزه نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: در لابه نرم افزار و سیستم عامل ها هم همه سیستم عامل ها خارجی است و حتی در لایه های بعدی هم عقب هستیم بطوری که در فتنه اخیر نشان داد که که خیلی از زمین ها برای طرف مقابل باز و دست ما خالی است.

,

امینی فر با بیان اینکه در سه لایه بعدی باید عقب ماندگی را جبران و خود را برجسته کنیم، گفت: به لایه سرویس و خدمات و نرم افزارهای کاربردی می توان ورود پیدا کرد و خیلی از بسیجیان هم به این حوزه ورود کرده و به تعبیری می توان اثرگذار و نقش آفرین باشیم.

,

رییس مرکز فضای مجازی بسیج خراسان رضوی لایه بعدی را محتوا دانست و از آن بعنوان مهمات جنگ سایبری دشمن باد کرد و گفت: بخش زیادی از مصرف داخلی فضای مجازی مغایر با آداب و رسوم و سنن ایرانی و اسلامی است و امروز نیازمند تولید محتواهای ایرانی اسلامی و ارزشمند و فاخر هستیم.

,

وی افزود: برای ترویج گفتمان انقلاب نیازمند محتوای اثر گذار هستیم و اگر نتوانیم با بهترین تفکر محتوای مناسب در قالب های مختلف تولید کنیم ضرر کردیم، لذا محتوا بعنوان مهمات در جنگ سایبری اولویت است.

,

امینی فر گفت: سبد مصرفی نوجوان و جوان ایرانی اغلب خارجی است و طرف مقابل فراوان در حال ساخت انیمیشن و بازی است.

,

وی اضافه کرد،: در محتوا سازی نباید نگاه عمده و سازمانی داشت بلکه باید برای فکر نوجوان و جوان مجمع های خیریه برای تولید محتوا ایجاد شود چرا که در این حوزه عقب هستیم، البته ظرفیت تولید در این کشور بسیار بالاست و حتی برای خارج هم تولید می کند.

,

قوی شدن در برابر دشمن مبنای قرآنی دارد/ دشمن در این دوماه اخیر با رویکرد اغتشاش و ناامنی به دنبال تغییر یا براندازی نظام بود

, قوی شدن در برابر دشمن مبنای قرآنی دارد/ دشمن در این دوماه اخیر با رویکرد اغتشاش و ناامنی به دنبال تغییر یا براندازی نظام بود,

حجت الاسلام معلمی، امام جمعه تربت حیدریه در گردهمایی گردانهای سایبری بسیج به سخنان رهبری در خصوص قوی شدن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: قوی شدن جبهه حق مبنای قرآنی دارد چرا که ضعیف باشیم دشمن ما را شکست خواهد داد، لذا امروز که دشمن نتوانسته هیچ غلطی بکند یعنی ما قوی و قدرتمند هستیم

,

وی افزود: بیش از دو ماه است دشمن با هدف تغییر و یا براندازی نظام دست به اغتشاش و آشوب زده اما جمهوری اسلامی امروز مانند خورشید بر عالم می تابد.

,

معلمی بیان داشت: به فرموده خیلی از علما و بزرگان زمان ظهور نزدیک است و باید کاری کنیم که در آن دوران سرافکنده نباشیم، لذا باید محکم و معتقد در مسیر انقلاب و ستون خیمه انقلاب که ولایت و رهبری است بمانیم.

,

قدرت رسانه و فضای مجازی باید اندیشیدن برخاسته از تفکر الهی و اسلامی را به جامعه تزریق کند

, قدرت رسانه و فضای مجازی باید اندیشیدن برخاسته از تفکر الهی و اسلامی را به جامعه تزریق کند,

سرهنگ ناصری موحد، فرمانده سپاه تربت حیدریه در این گردهمایی گفت: در شرایطی که همه دنیا دنبال جذب اندیشه و تفکر و هرکس دنبال بارگیری است، امروز اهریمن رسانه ذهن جوان ایرانی را می خواهد جذب خود بکند، لذا قدرت رسانه و فضای مجازی جبهه انقلاب باید اندیشیدن برخاسته از تفکر الهی و اسلامی را به جامعه تزریق کند

,

وی افزود: وقتی اندیشه و تفکر و قلم و رسانه را از ما بگیرند و تبلیغ کننده خودشان شوند بین حاکمیت و مردم فاصله ایجاد می کنند

,

ناصری موحد بیان داشت: در جنگ شناختی و ترکیبی و همچنین اغتشاشات اخیر، رسانه های معاند همه بسیج شدند و به قرآن، پرچم مقدس جمهوری اسلامی و حجاب و عفاف و اعتقادات این مردم بی احترامی کردند و سلبریتی ها و فریب خوردها به آن نیز دامن زدند.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: امروز قدرت رسانه جبهه انقلاب باید با تولید محتوای خوب و مناسب در برابر امپراطوری رسانه ای دشمن آرایش مناسب بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه