اخبار داغ

رئیسی خبر داد:

افتتاح فاز نخست بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر تا آخر سال

افتتاح فاز نخست بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر تا آخر سال
رئیس جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر با انتقاد از طولانی شدن روند ساخت بیمارستان اسلامشهر گفت: فاز اول بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر با کار جهادی مسئولان امر تا آخر سال افتتاح خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: تقدیم ۱۰۰۰ شهید در راه انقلاب اسلامی سندی پر افتخار برای شهرستان اسلامشهر است و نشان می‌دهد که مردم این شهرستان به انقلاب وفادار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی با انتقاد از طولانی شدن ساخت بیمارستان این شهرستان، عنوان کرد: دلیلی وجود ندارد که در این شهرستان ساخت بیمارستان ۱۴ سال بطول بینجامد، امروز با حضور نیروهای انقلابی در سطح شهرستان و با کار جهادی درصدد آن هستیم که تا آخر سال فاز اول بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر را افتتاح شود.
,
 
,
سید ابراهیم رئیسی گفت: در شهرستان اسلامشهر پروژه‎‌های ملی و خوبی در حال راه‌اندازی و افتتاح می‌باشد، این پروژه‌ها برای افزایش اشتغالزایی در سطح شهرستان کمک بسزایی می‌کند یک از این پروژه‌ها، بندر خشک آپرین است که مسئولان باید در راه‌اندازی هر چه سریعتر این پروژه‌ها تلاش خود را بکار بگیرند.
,
 
,
گفتنی است، در ادامه حضور خود در شهرستان اسلامشهر پس از بازدید از پروژه‌های ملی این شهرستان در جلسه شورای اداری اسلامشهر حضور پیدا کرد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه