اخبار داغ

در مراسم روز قشر بسیج اساتید، طلاب و روحانیون؛

روحیه جهادی و انقلابی شاخصه اصلی بسیجیان است

روحیه جهادی و انقلابی شاخصه اصلی بسیجیان است
سردار محمد کرمی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: هفته بسیج یادآور رشادت، شجاعت و روحیه انقلابی و جهادی معنوی بسیجیان در عرصه های مختلف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، سردار محمد کرمی صبح امروز در مراسم روز قشر بسیج اساتید، طلاب و روحانیون بیان کرد: در آبان ماه سال ۱۳۵۸ دانشجویان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را تصرف کردند و یک ماه بعد از آن حادثه آمریکا نظام جمهوری اسلامی ایران را که نظام نوپایی بود تهدید کرد، در آن زمان سپاه شکل نگرفته بود و کودتاهای مختلفی در کشور شکل گرفت.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اشاره به فرمان تشکیل بسیج توسط امام خمینی (ره) افزود: بسیج در صحنه های مختلف پیشرفت های بیشماری در عرصه های علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در کشور تا به امروز داشته است و در دیگر کشورها جبهه مقاومت شکل گرفت.

سردار کرمی با بیان اینکه بسیج یعنی انجام کار برای رضایت الهی است، تصریح کرد: فرهنگ بسیج فرهنگ دینی است و این نیروی ارزشی در تمامی صحنه ها و عرصه های مختلف حضور فعال داشته است.

این مسئول ادامه داد: بسیج در دوران دفاع مقدس با روحیه دینی و الهی در عملیات های مختلف بدون تجهیزات کافی با وجود انسان های وارسته در مقابل دشمن توانست به پیروزی برسد.

سردار کرمی در پایان خاطر نشان کرد: تکمیل پروژه های اقتصادی با تفکر بسیجی شکل می گیرد و با همین نگاه پیشرفت های بسیاری در کشور به دست آمده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه