اخبار داغ

مدیرعامل شرکت بورس تهران:

سهم شرکت های دانش بنیان غرب کشور در بازار سرمایه تنها ۲.۲ درصد است

سهم شرکت های دانش بنیان غرب کشور در بازار سرمایه تنها ۲.۲ درصد است
محمود گودرزی گفت: از میان ۷۸۰۰ شرکت دانش بنیان کشور سهم چهار استان کرمانشاه، ایلام، لرستان و کردستان حداکثر ۲.۲ درصد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، محمود گودرزی امروز پنج شنبه در اولین همایش منطقه ای تامین مالی غرب کشور که در محل اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: سهم نظام تامین مالی در نظام بانکی حدود ۷۵ درصد است یعنی بازار سرمایه توانسته در یک دهه اخیر از ۵ درصد سال ۹۰ خود را به ۲۵ درصد برساند که این نشان دهنده پتانسل خوب این بازار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مدیرعامل شرکت بورس تهران با اشاره به آینده بازار سرمایه افزود: باید با ابزارهای متنوعی که در این رابطه وجود دارد، زمینه رشد بازارهای سرمایه را فراهم کرد.

,

وی با اشاره به اینکه در چند دهه گذشته بازار سرمایه مبتی بر بنگاه های غول آسایی بودند که دارایی های فیزیکی تولید میکردند، بیان داشت: امروز نقش شرکت هایی که براساس دانش ثروت و ارزش افزوده  تولید میکنند در بازارهای بورس دنیا افزایش یافته است واین مسیری است که پیش روی بازار سرمایه کشور ما نیز قرار دارد و راهی جز آن نخواهد داشت و چشم انداز روشنی پیش پای بازار سرمایه وجود خواهد داشت.

,

سلاح ورزی خاطر نشان کرد: تعداد شرکت های دانش بنیان در استان های غربی بسیار پایین است و از میان ۷۸۰۰ شرکت دانش بنیان کشور سهم چهار استان کرمانشاه، ایلام، لرستان و کردستان حداکثر ۲.۲ درصد است و با توجه به نقش این شرکت ها در اشتغال و اقتصاد باید زمینه توسعه آنها را فراهم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه