اخبار داغ

آیت‌الله سبحانی:

مشکلات مردم با تلاش مسئولان برطرف می‌شود

مشکلات مردم با تلاش مسئولان برطرف می‌شود
مرجع تقلید شیعیان گفت: اگر مسئولان به‌درستی تلاش کنند قطعاً بهتر از این‌ها می‌شود مشکلات خصوصا در زمینه گرانی را حل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا آیت‌الله جعفر سبحانی ظهر امروز در دیدار سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در قم که به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت، اظهار داشت: هر انقلاب و نظام اسلامی باید از دو نعمت برخوردار باشد، نخست  نعمت مردمی است که به این نظام گرایش دارند و نظام باید رضایت آن‌ها را جلب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا ,

وی ادامه داد: مردم نشان دادند که در این 43 سال همواره در کنار نظام بودند و باید گرفتاری‌های آن‌ها برطرف شود.

,

آیت‌الله سبحانی تصریح کرد: البته باید به تلاش‌های نظام هم در جهت حل مشکلات مردم اشاره کرد؛ اما در داخل نظام هستند افرادی که اقدامی در جهت رضایت مردم انجام نمی‌دهند.

,

وی بیان داشت:  اگر مسئولان به‌درستی تلاش کنند قطعاً بهتر از این‌ها می‌شود مشکلات خصوصا در زمینه گرانی را حل کرد.

,

آیت‌الله سبحانی ابراز داشت: درجه دوم مسائل به خارج از کشور مرتبط می‌شود؛ جمهوری اسلامی ایران باید این‌قدر اقتدار داشته باشد تا دشمنان خارجی به آن صدمه وارد نکنند. البته در این موضوع ارتش، سپاه و بسیج با اتحاد هم به این مسئله پرداخته‌اند.

,

وی در پایان با اشاره به نقش مهم بسیج بین مردم گفت: امام خمینی (ره) در یکی از سخنرانی‌های خود فرموده است که «آرزو می‌کنم من هم یک بسیجی باشم»، امروز مردم حامی بسیج هستند و در این ایام آثار بسیج برای همه مردم روشن شده است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه