اخبار داغ

استاندار کرمانشاه:

آینده خوبی پیش روی اشتغال کرمانشاه است

آینده خوبی پیش روی اشتغال کرمانشاه است
،بهمن امیری مقدم با بیان اینکه ۹۰ درصد نیازمندی های مردم در کرمانشاه کار و اشتغال است، گفت: با اقدامات انجام شده و عزمی که در مدیریت استان برای این امر وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به ننقل از مرصادنیوز، بهمن امیری مقدم امروز پنج شنبه در در همایش منطقه‌ای تامین مالی غرب کشور به میزبانی استان کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه چهره زیبای ایران اسلامی به واسطه مشکلات متعدد شکسته شده و این چهره زیبا امروز خراشیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

استاندار کرمانشاه با اشاره به خسارت هایی که جنگ تحمیلی به استان کرمانشاه وارد کرده است، افزود: قدمت بیکاری در استان ۵۰ ساله است و برخی شهرهای استان از جمله نفت شهر، قصرشیرین، سومار و .. زمانی همه مردم دارای شغل و اشتغال بودند و زمانی که استان های همجوار با دلار هفت تومانی در حال توسعه بودند و امروز میبینیم وضعیت بهتری دارند، استان ما درگیر جنگ بود و استانب که زمانی مرکز پنج استان بود امروز پایین تر از آنهاست و تلاش میکنم قطب های رفته از استان را برگردانم.  

,

وی تصریح کرد: امروز باید در استان کرمانشاه با تمام توان کار کرد و من وجودم را برای اشتغال و سرمایه گذاری بکار بردم و تمام توان خود را برای کمک به آن گذاشته ام.

,

مدیر ارشد استان با بیان اینکه ۹۰ درصد نیازمندی های مردم در کرمانشاه کار و اشتغال است، ادامه داد: با اقدامات انجام شده و عزمی که در مدیریت استان برای این امر وجود دارد آینده خوبی پیش روی اشتغال استان است.

,

وی با برشمردن ظرفیت های استان وجود ۲۲ شهرک صنعتی فعال، معافیت مالیاتی  ۱۱ شهر از ۱۴ شهر استان، وجود ظرفیت بالایی در زمینه توریسم درمانی، اجرای طرح سامانه گرمسیری که مسیری برای توسعه سرمایه گذاری است، سهم ۶ درصدی صادرات، صادرات غیرنفتی سالانه ۳ میلیارد دلاری به کشور عراق را از جمله آنها برشمرد.

,

امیری مقدم در ادامه به بیکاری در استان کر مانشاه اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری در استان بهبود قابل توجهی یافته و به ۱۳.۶ رسیده که طی سه فصل گذشته شاهد کاهش ۴.۳ بوده ایم و این بهبودی حاصل زحمات و تلاش های بخش خصوصی و دولت است.

,

استاندار کرمانشاه افزود: در قرارگاه ملی اشتغال ۲۷۵ هزار میلیارد تومان منابع مالی پیشنهاد شده است که بخش عمده آن از طریق تسهیلات بانکی تامین خواهد شد و از این میزان ۵۵ هزار میلیارد تومان ریالی و ۴.۵ میلیارد یورو آن ارزی است و در حال حاضر با ۵۰۰ میلیون یورو که رقم قابل توجهی است،  برای پتروپالایش آناهیتا موافقت شده است که اجرای این طرح حداقل می تواند ۱۰ هزار شغل را ایجاد کند.  

,

مدیر ارشد استان با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت بازار سرمایه در کرمانشاه گفت: تقاضا داریم استان کرمانشاه به عنوان مرکز پذیرش و تامین مالی غرب کشور انتخاب شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه