اخبار داغ

دبیر کنگره بین‌المللی امناءالرسل:

امروز نیاز داریم که تمدن اسلامی را به جهانیان بشناسانیم

امروز نیاز داریم که تمدن اسلامی را به جهانیان بشناسانیم
دبیر کنگره بین‌المللی امناءالرسل گفت: امروز نیاز داریم که تمدن اسلامی را به جهانیان بشناسانیم تا تمام مردم دنیا بتوانند شناخت دقیق و درستی از اسلام داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا اسکندری در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه کنگره بین‌المللی امناءالرسل در گفتگو با خبرنگار  قم فردا،  اظهار داشت: یکی از وظایف دینی ما تکریم و شناساندن عالمان و بزرگان دینی به مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , قم فردا،,

وی ادامه داد: امسال در  کنگره بین‌المللی امناءالرسل به آثار علمی و سیروسلوک آیت‌الله خرسان از علمای بزرگ و به نام نجف پرداختیم.

اسکندری تصریح کرد: تکریم این بزرگان یک واجب و تکلیف الهی است، ابراز داشت: یکی از اتفاقات ارزشمند در این کنگره برگزاری نشست‌های علمی بود که مباحث علمی خوبی مطرح شد که قطعاً آثار خوبی به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به تألیفات گران‌بهای آیت‌الله خرسان تصریح کرد: بیش از ۵۰ جلد از آثار ایشان جمع‌آوری و بعد از سه سال ۸ جلد از مقالات نیز امروز رونمایی می‌شود.

,
,
,
,
,

دبیر کنگره بین‌المللی امناءالرسل افزود: امروز نیاز داریم که تمدن اسلامی را به جهانیان بشناسانیم تا تمام مردم دنیا بتوانند شناخت دقیق و درستی از اسلام داشته باشند.


انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه