اخبار داغ

به مناسبت هفته بسیج؛

۳ تیم پزشکی بسیج به مناطق سخت گذر دلفان اعزام شدند

۳ تیم پزشکی بسیج به مناطق سخت گذر دلفان اعزام شدند
۳ تیم‌ پزشکی بسیج جامعه پزشکی لرستان به منطقه ایتیوند شهرستان دلفان اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مصطفی امیری، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در این رابطه در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهارداشت: به مناسبت هفته بسیج و با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی دلفان و شبکه بهداشت این شهرستان سه تیم پزشکی طرح درمانی شهید رهنمون به روستاهای کریم آباد و حشمت آباد منطقه سخت گذر ایتیوند از توابع شهرستان دلفان اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: این تیم پزشکی که شامل پزشکان، ماما، پرستار، کار‌شناسان مبارزه با بیماری‌ها، آزمایشگاه، دارویار و کارشناس بهداشت دهان و دندان بود همراه با وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز به مدت یک روز برای ارائه خدمات درمانی به مردم این منطقه اعزام شدند.

,

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: خدماتی که در این اعزام ارائه شد ‏شامل ویزیت، ارائه دارو، مشاوره و آموزش بهداشتی به صورت رایگان به اهالی منطقه بود.

,

وی با اشاره به خدمات پزشکی و آموزشی در این اعزام عنوان کرد: بیش از ۲۵۰ نفر خدمات مستقیم درمانی و بهداشتی به صورت رایگان همراه با دارو به جمعیت تابع منطقه ارائه شد.

,

سرهنگ امیری با اشاره به توزیع پک های بهداشتی به اهالی منطقه بیان کرد: شناسایی و ارجاع بیماران جهت ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی و درمانی با هماهنگی های صورت گرفته جهت درمان به مرکز شهرستان و استان از دیگر خدماتی بود که انجام گرفت.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه