اخبار داغ

مدیرعامل شرکت بورس و اوراق بهادار:

سند تحول سواد مالی در کرمانشاه تدوین شود

سند تحول سواد مالی در کرمانشاه تدوین شود
محمود گودرزی گفت: پیشنهاد میشود اتاق بازرگانی با همکاری استانداری سند تحول سواد مالی را برگزار کند تا از این طریق بررسی شود که میزان استفاده از بازار سرمایه چگونه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز ، محمود گودرزی شامگاه امروز پنج شنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به ظرفیت های استان کر مانشاه اظهار داشت: کرمانشاه سرزمین فرصت هاست و پتانسیل هایی که استان دارد فوق العاده ست و برخی مدیران ارشد بورس در تهران اهل این استان هستند.

مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار افزود: نوع نگاه حکمرانی اداری در این منطقه از چندین دهه قبل غلط بوده است و تا به امروز کسی سراغ سازمان بورس نیامده بود و برگزاری این همایش به همت استاندار کرمانشاه تحسین برانگیز است.

این مسئول عنوان کرد: رویکرد غلط در استان نگاه به پروژه ها و طرح های بزرگ است و باید به سمت خود اشتغالی و طرح های کوچک رفت چرا که هم زودبازده و هم نیازمند سرمایه کم هستند.

گودرزی با تاکید بر لزوم ارتقای سواد مالی  تصریح کرد: پیشنهاد میشود اتاق بازرگانی با همکاری استانداری سند تحول سواد مالی را برگزار کند تا از این طریق بررسی شود که میزان استفاده از بازار سرمایه چگونه است.

وی با تاکید بر اینکه نباید جوانان برای اشتغال منتظر باشند دولت باید کاری کند، ادامه داد: در زمینه اشتغال استان کرمانشاه  با مدل فعلی به هیچ جا نخواهیم رسید و باید به سمت کسب و کارهای کوچک رفت.

مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار گفت: برگزاری دوره های آموزشی بر عهده تالار منطقه ای است که باید در این زمینه نسبت به تقاضاهای استان پاسخگو باشد.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه